7'

43 6 3
                                    

Herkese selam. Naber?

Ben aynı fic falan.

Oç bakanlık play store'dan da kaldırmış watty'yi amk sinirendim çok sinirlendim.

Neyse bölüm çok güzel oldu heyecanlı okuyacağınız bir bölüm, ben çok heyecanlı yazdım çok eğlenerek yazdım, aklınızda gene soru işaretleri bırakacak ve benimde zaten sizden isteğim bu soru işaretlerini çözmeniz.

Birde ben lise oldum la, geçç başlamasam lise 2'ydim de geç başladım işte liseye başladım 1 haftadır anam bellendi ta ebesinin nikahına gidiyorum merkezde lise ben taa amk yoruluyorum ama memnunum lisemden.

Neyse çok konuştum iyi akşamlar dilerim ben sizi ficle bırakayım.





İlahi bakış açısı...

Hoseok, soğuk havanın aksine sıcak evinde oturuyordu. Arkadaşları kısa süre önce evinden gitmişti. Bu yüzden salonun ortasındaki büyük beyaz masanın üzerinde içki şişeleri, pizza kutuları, kısır yedikleri kirli tabaklar, kirli bardaklar ve atıştırmalıkların paket çöpleri duruyordu. Kalkıp masayı toparlaması gerekiyordu ama yorgunluk ve düşünceler bedenini ele geçirmiş, elindeki 70'lik bira şişesi ile aklını boşaltmaya çalışıyordu.

Jungkook, küçük bebekleri, göz bebekleri. Haftalardır ortada yoktu. Üzerinden tam tamına iki haftadır ortalıklarda yoktu. Az önce ise Yoongi her şeyi herkese anlatmış, o ve Namjoon'da ilk defa öğrenmişler gibi tepkiler vermişlerdi.

Düşünceleri ile tekrardan bir yudum daha aldı birasından. Bakışları tavandayken Jungkook'un nerede olacağını düşünüyor, ne yalabileceğini, tek başına şu an nerelerde olacağını düşünüyordu. Başına bir şey gelmemesi için Tanrı'ya dualar ederken oflayarak doğruldı ve az kalan birasını başına dikti.

Boş şişeyi masaya koydu ve ayağa kalktı. Alkolün etkisi ile ayakta sarsılırken şu ortalığı topladıktan sonra kendine bir kahveyi şart gördü.

Savsak adımlarla amerikan mutfağa geçip çekmeceden bir tane çöp poşeti alıp geri salona geçti. Ardından beyaz büyük masanın üzerinde olan tüm her şeyi çöp poşetine attı. Kirli tabak ve bardaklar da plasik olduğundan düşünmeden çöpe doldurmuştu.

Çöpleri poşete doldurduktan sonra savsak adımlarla ilk poşeti giriş kapının ardına koyduktan sonra mutfağa geçmiş, sert bir kahve yapmıştı kendine. Büyük fincana doldurduğu kahveyi alıp büyük yudumlarla yavaş yavaş içip kendine geldiğinde, derin bir nefes alıp başını iki yana salladı.

Fincanı alıp bulaşık makinasına koydu ve kasıklarındaki ağrı ile başını indirdiğinde alkolün bedenini etkilediğini fark etmesi ile lanetler okuyarak salona geçti geri.

Büyük L koltukta oturup bacaklarını araladı ve televizyondan pornohub'a girip kendine en güzelinden bir porno seçmek için videolar arasında gezdi. Bulduğu güzel bir porno ile gülümsedi ve açıp altındakileri yavaşça indirdi. Tek elini kalkıp penisine sarıp okşamaya başlarken alkolün hassaslığı ile kesik bir şekilde inledi.

Tam kendinşi çekmeye başlayacaktı ki çalan zil sesi ile kalakaldı. Ailesi memleketteydi ve Hoseok'un evine asla gelmezdi. Çocuklarda yeni gitmişti ve bir şey unutmamışlardı. Diğer arkadaşları ise evine gelecek kadar yakın değillerdi. Başka kim olabilirdi?

Videoyu durdurup altını toparladı ve adımlarla kapıya ilerledi. Büyük siyah kapının kulpunu tutup yavaşça indirdi ve açtı. Karşında gördüğü ise dudaklarını kocaman aralamasına sebep oldu.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sugar Daddy - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin