PROLOG

10 3 0
                                    

W blasku wschodzącego słońca, można było usłyszeć tylko rytmiczny odgłos kroków bijących o matę.
Każde uderzenie i każdy ruch mówiły jedno: miała w sobie ogień, który nie pozwalał jej na bierność. Jednak pod powierzchnią maty skrywały się tajemnice, o których nikt nie miał pojęcia. Długie noce, podczas których starała się zasnąć wypełniały ją niepokojem. Cienie przeszłości, które nie dawały jej spokoju, wyłaniały się z zakamarków pamięci, co chwila przypominając o sobie.
Nie wiedziała, że z dnia na dzień jej życie zacznie się zmieniać. W jej sercu narastała obsesja – chęć odkrycia prawdy, która od lat pozostawała skryta. Tajemnice, które zdawały się być zaledwie echem minionych lat, zaczynały przed nią stawać w mrocznej postaci. Wkrótce sport, który dawał jej siłę, stanie się jedynie narzędziem do przetrwania w świecie, gdzie zaufanie i lojalność szybko znikają w cieniu.

Musiała zmierzyć się z demonami, które dawno temu skazały ją na samotność. W walce o prawdę i o siebie samą odkryje, że czasami mrok nie jest tym, czego się obawiamy, lecz tym, co nosimy w sobie.
Jednak czy zdoła pokonać cienie przeszłości, zanim one pochłoną ją całkowicie?

***

Hej, jestem Brianna i zapewniam Was, że to krótka droga do zanurzenia się w historię, która z pewnością rozpali Wasze serca i jednocześnie zamrozi krew w żyłach.
Oglądajcie się za siebie , żeby nie popełnić moich błędów.

La MadrinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz