.
.
.
.
.
پۆڤ/ئیلی
خەبەرم بۆوە بەهۆی دەنگە دەنگی زۆررەوە.....ئیلی:یاااااااا...گەمژەەەەە کەمێ دەنگی تیڤیەکە کزز بکەەەەە من دەخەوم....
تای:یا هەستە تەنانەت مشکیش ئەوەندە ناخەوێ...(کاتێ خەریکی کردنی یاری گەیمینگ بوون)
جونگکووک:ئێوارەت باش...(بە فیزەوە کاتێ چاوی لەسەر یاریەکەی بوو)
ئیلی:هی تۆش باش......
یا تای دایکم و باوکم گەڕانەوە؟(کاتێ هەستایەوە و لەسەر سۆفاکان دانیشت)تای:نا نەخێر وتیان کەوا شەو درەنگ دەگەڕێنەوە (کاتێ بەردەوام بوو لە کردنی یاریەکەی)
ئیلی:ئم.....باش...(مۆبایلەکەی گرت بە دەستییەوە و چاتی بۆ ئارا کرد)
لە چات*
ئیلی:ئارا....چی دەکەی؟؟
ئارا:دانیشتووم و سەیری تیڤی دەکەم....چی دەربارەی تۆ؟؟
ئیلی:کەمێ پێش ئێستا هەستام لە خەو.....
ئارا:ئم...باشە..
ئیلی:ئارا...
ئارا:ئهم؟!
ئیلی:کاتت هەیە؟؟بچیننە پارک و کەمێ قسە بکەین؟!
ئارا:بەڵێ بێگوومان...بۆ تۆ هەمیشە کاتم هەیە...
ئیلی:ههههــــ...گەمژە...خۆت ئاماددە بکە ئێستە یەم..
ئارا:باشە...
(ڕۆیشتمە سەرەوە و بەپەلە پۆشاکێکی گوونجاوم کردە بەرم.....و چوومە خوارەوە)
جلەکەم
.
.
.
.
ئیلی:یا تای من دەڕۆم....(کاتێ مۆبایلەکەی هەڵگرت)تای:هێی هێی بۆ کوێ؟؟
ئیلی:بۆ پارک لەگەڵ ئارا...
تای:یااا تکایە ئێستا مەڕۆ....دایکم وتی کە ئاگادارت بم وە گەر بڕۆی دەبێ منیش بێم بەدوای تۆی مشک.
ئیلی:پێویست بەوە ناکا من خۆم دەڕۆم تۆ مەیە(کاتێ چووە دەرەوە)
تای؛یا هیۆنگ هەستە با بڕۆین...گەر شتێکی لێبێ باوکم تەرمەکەم دەداتە سەگەکان(کاتێ چاکەتەکەی لەبەرکرد)
جونگکووک:ئمـــ...باشە(کاتێ هەستایەوە و مۆبایلەکەی هەڵگرت...)
.
.
.
.
(چوومە دەرەوە و سەرقاڵی کردنی مۆبایلەکەم بووم.....تای هاواری کرد)تایهیۆنگ:یاااا مشکی بچووک بووەستە....(کاتێ خەریکبوو پێمدەگەیشتنەوە لەگەڵ هاوڕێکەی جونگکووک)
(لە بەینی هەردوکیاندا بووم و بەردەوام بووین لە ڕۆیشن....تا تای قسەی کرد)
تایهیۆنگ:ئایـــــی من مۆبایلەکەم لەبیر کرد...چاوەڕێم بکەن ئێستا دەگەڕێمەوە (کاتێ بە خێرای بەرەو ماڵەوە دەچوو)
.
.
.
(تەنها من و جونگکووک ماینەوە....و کەمێ سەیرم کرد و پرسیم)ئیلی:تۆ هەمیشە بەم جۆرەیت؟!
جونگکووک:چۆنم؟!(کاتێ سێری کرد)
ئیلی:بێهەست-و بێدەنگ-ڕەق(بە هەمان شێووە)
جونگکووک:ههههــــ..ئایا من بەو جۆرەم؟!(بە فیزەوە سەیری کرد)
ئیلی:بەڵێ تۆ بەو جۆرەیت....
جونگکووک:بەڵام لەگەڵ کەسە نزیکەکانم بەو جۆرە نیم....
ئیلی:ئمــــ بەو جۆرە(کاتێ سێری بەردەمی خۆی دەکرد)
تای گەڕایەوە بە هەناسە بڕکێوە.....
تایهیۆنگ:ئەوە ماندووکەرە....(بەردەوام بوون لە ڕۆیشتن)
.
.
.
.
تێپەڕاندنی کات لە پارک
(من و ئارا دانیشتبووین و دەربارەی ئەمڕۆم بۆ باسکرد کە چی ڕوویدا.....و تای و جونگکووک لە دوور ئێمە دانیشتبوون و سەرقاڵی مۆبایلەکانیان بوون.......)ئارا:واهـــــــ بەڕاستی گەمژەیە....دوای ئەوەی جێیهێشتی دووبارە گەڕاوەتەوە....ئای بەڕاستی ڕوو قایمە....(کاتێ سێری چواردەوری کرد بە فیزەوە)
نیکی....خۆشەویستە کۆنەکەی ئیلیە تەمەنی ٢٤ ساڵە و ئیلی جێهێشت و چووە دەرەوەی وڵات......لە کاتێکدا ئیلی زۆری خۆشدەویست...بەڵام ئەو بە بێهەستی ڕۆیشت و ئیلی جێهێشت.......
پۆڤ/ئیلی
خەریکی قسەکردن بووین بەڵام لە ناکاو دوو کوڕ هاتنە بەردەممان وە وتیان.....
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)
Romanceچۆنن جەماعەت ئەمەش چیرۆکی نوێ....هەر لەسەر جونگکووکە☺️هەوڵەیەم بە زووترین کات تەواوی بکەم بۆتان و ئەمەش هەروەک چیرۆکەکانی کەم فکرەی خۆمە و مافی بردنیت نیە بردنی ترسنۆکی و لاوازیت پیشان دەدات.... جۆری چیرۆک:کۆمیدی~ڕۆمانسی دەستپێک:٣-٩-٢٠٢٤ کۆتای:١٨ـ٩ـ...