34

91 18 10
                                    

İlk kısım 3.kişiden yazılmıştır.

Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayınız.

Instagram:reminduagain.

*

"Senin o anneni gebertirim Mehmet! Duyuyor musun? On yedi yaşındaki kıza görücü getirmek ne demek?" diye bağırdı Bircan, Mehmet telefonu açtığı an. Mehmet gözlerini yumdu sıkıca.

"Konuşacağım birazdan ben. Mısra'yı çıkarttım evden şu an sadece bana yeni anlattı zaten."

"Orada daha fazla kalmayacak Mısra. Tamam mı? Anneni göreceksen sen gör, umurumda değil Mısra yarın akşam evde olacak!"

"Bircan bir sakin ol yavrum, halledeceğim dedim ya."

"Annen manyak mı Mehmet? Kız daha on yedi yaşında! Daha liseyi bile bitirmedi! Bu kadın sana oğlum daha çok erken evlenmek için diyordu sen yirmi beş yaşındayken!"

"Büyük ihtimalle ani olmuştur ama engellememiştir ve suçlu zaten Bircan. Ben yeni öğrendim, Mısra da sana söylemek zorundaydı söylettim o lavaboda şu an. Sakin dur bir. Halledeceğim akşam babam falan da gelince."

"Keşke orada olsaydım! Keşke o kadına bir de ben bağırsaydım! Gülbahar'mış! Götümün baharı!"

"Mısra geliyor, kapatıyorum Bircan."

"Sen annene barıştığımızı söyledin mi?"

"Onu da söyleyeceğim bugün. Sakin dur, gece konuşuruz."

"Tamam. Görüşürüz."

"Görüşürüz. Sıkma sen canını, halledeceğim ben."

"Zorundasın yoksa kaynana katili olacağım," dedi ve kapattı telefonu Bircan. Mehmet derin bir nefes aldı sadece. Sonra da lavabodan dönen kızı karşısındaki yere oturdu.

"Baklava mı yesek?"

Hafifçe güldü Mehmet. Sonra da "Yiyelim yiyelim. Bir doyamadın ama yiyelim bakalım," dedi ve elini kaldırıp garsonu çağırdı.

O arada da telefonu kapatan Bircan Keskin odadan çıkıp mutfağa geri gitti. Ceyda onu görünce kaşlarını kaldırdı.

"Mehmet'le mi kavga ettiniz?"

"Mehmet'in annesinden nefret ettiğimi ellinci defa söyledim sadece."

"Ben söyledim abine. Sorun etmedi Bircan. Gelsinler otururuz hep beraber, sorun olmaz. Gerilme artık," dedi Ceyda. Bircan da derin bir nefes aldı.

Eski kocasıyla barıştığını ve tekrar bir araya gelme planları olduğunu bütün ailesine söylemekte en çok zorlanacak olan Bircan olunca ikisine de şok olmuştu çünkü Doğan sorun değildi ama Aytekin en büyük abi olmanın verdiği gerginlikle gerçekten zorlayacaktı sanırım Bircan'la Mehmet'i.

*

Mısra Sezen Devrimci

*

Aşırı gergin bir şekilde oturmuş çay içen babaannem ve dedem babamla beraber salona girdiğimiz an çevirdiler kafalarını bize doğru. Babaannem direkt "Anlattı mı kızın sana bugünkü meziyetlerini?" dedi.

Babam bana baktı. Tek kaşını kaldırdığında omuz silktim.

"Bana anlattıkları daha çok senin meziyetlerin anne."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KONUŞUYORUM ÖYLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin