Etter skolen hadde jeg dratt rett hjem mens de andre dro til Nate, såklart hadde de invitert meg men jeg tenkte at Joe var hjemme og haha jeg ville ikke at han skulle være alene heller.
Veien hjem var ikke langt som sagt, 5 min. Veien hjem var enkel noen butikker en tbane som gikk forbi noen ganger men det var en fine vei hjem. Det var da jeg så noen blader fly mot meg, det var fine rosa og hvite som fløy mot meg. Mens jeg drømte meg bort merket jeg ikke at det var en person foran meg og som to ganger tidligere så krasjet jeg.
"Hvafaen, dummejente se deg for!" Freste stemmen. Jeg sa opp mot han, hvorfor skal enkelte mennesker være så frekke?
"Sier du, du kunne være litt oppmerksom du og" ropte jeg litt høyt til han. vent? Jason? Han skulte bort på meg, de kalde øynene stirret inn i sjelen min.
"Hør her jente, jeg byr meg ikke om du kjenner meg eller ikke men du snakker ikke sånn til meg" hveste han og gikk.
Jeg vet ikke om jeg ble helt truet av hva han sa.
Ok ærligheten? Han gjorde meg redd, ikke hva han sa kanskje men kroppsspråket! Han var så.. kald! Og hvis blikk kunne drepe så hadde iværtfall ikke jeg vært i live nå, jeg måtte virkelig holde meg unna han..
Jeg fortsatte hjem bare litt mer forsiktig, liksom at jeg så hvor jeg gikk da. Når jeg var utenfor huset tok jeg opp Barca nøkkelen min, barnslig? Jeg vet men liksom.. GO BARCA. Uff det fantes ingen bedre lag enn Barca og alle som synes Barca er dårlig er idioter as. Sånn som Joe men liksom han ble født dum så ja jeg skjønner han, føler meg han as, haha.
"JOE JEG ER HJEMME" ropte jeg så høyt jeg kunne, vi hadde så mange rom og etasjer at vi måtte rope høyt fra nederste etasje til øverste etasje. Men jeg fikk ikke noe svar fra han.. hm kanskje han var i dusjen? Jeg gikk opp og på rommet hans, akkurat da jeg åpnet døra ropte jeg "JOE". MISTAKE AF! For der inne satt Joe og en ny venn av han og spilte COD (call of duty). Han var liksom sånn DRIT HOT fy faen Lea nå har du dritet deg ut for godt!
"OMG UNNSKYLD" sa jeg og lo en nervøs latter før jeg snudde på Helen og løp ut og inn på rommet.
Dumme dumme Lea sa jeg og slo meg i hodet utallige ganger, hvordan går det å drite seg så mye ut? Fyfaen.
Jeg tok meg en dusj før jeg begynte å gjøre lekser, JA vi hadde fått lekser allerede jeg hater lekser men må imponere mamma og pappa, som jeg savner deg tenkte jeg for meg selv før jeg begynte.
•-•
UNNSKYLD for at jeg ikke har skrevet noe men jeg har funnet på så mange ideer og sånn og jeg skal begynne å legge ut ordentlig, sorry! Jeg vet det ikke er mange som leser men jeg føler meg fortsatt dum, unnskyld!!
Ps. sorry for skrivefeil! Og ja jeg kilder ikke Barca på ordentlig, JUVENTUS haha
KAMU SEDANG MEMBACA
Jason Mccann, Too much to handle (FERDIG)
Fiksi PenggemarVerden til Lea Thayer perfekt, helt til hun må flytte, fra alle vennene og kjæresten, hvor hun skal flytte? Fra Norge til England alene med broren Joe Thayer. Ny skole, nye venner er ikke noe hun ser fram til. Men foreldrene er fast bestemt på det s...