.
.
.
.
.
.
.
پۆڤ/ئیلی
کاتژمێر ٦ بوو خەبەرم بۆوە بەهۆی زەنگی مۆبایلەکەم....ئەوە ئارا بوو پەیوەندی کردووە تا بەخەبرم بهێنێ...چونکە دوێنێ دایکم زۆر ماندوو بوو وە وتی کە ناتوانم بەیانی خەبەرت بکەمەوە....وە وتی کە هەستام تای و جونگکووک هەڵسێنم.....
پەیوەندیەکەم داخست ئەمەش بە مانای ئەوەی بەخەبەرم......
دەموچام شۆر و بێ ئەوەی خۆم بگۆڕم چوومە ژوورەکەی تای تا ئەوە دوو گەمژەیە خەبەر بکەمەوە........
لە دەرگام نەدا ڕاستەوخۆ چوومە ژوورەوە.....بەڵام دیمەنێکی زۆر کۆمیدیم بینی....ههههههـــــــ هەردووکیان باوەشیان کردبوو بە یەکتردا لە کاتی خەودا ههههــــ منیش ئەوەم بە هەڵ زانی و بە خێرای مۆبایلەکەمم دەرهێنا و ڕەسمێکم گرتن.....
دوای ئەوە ڕاستەوخۆ خەبەرم کردنەوە....ئیلی:هێی گەمژەینە.....ئایا مرۆڤێکی ئاسای بەم جۆرە دەخەوێ؟(بە پێکەنینەوە)
ئیلی:هێی لەگەڵ ئێوەمە سەرخۆشینە.....
تای:ئای بەسە مشکی بچووک واز بهێنە.....(کاتێ لێفەکەی یا بە خۆیدا)
ئیلی:هێی درەنگ دەکەوین....یا جونگووک هەستە(کاتێ چووە نزیکی و بانگی دەکرد)
ئیلی:ئەرێ تاییییییی....(بە هاوارەوە)
جونگکووک:هێی گەمژەی بچووک بڕۆ ئێستا خۆم هەڵیدەسێنم(کاتێ ڕووخساری لە تیشکی خۆرەکە دەدزیەوە)
ئیلی:یاا تۆ بە منت وت چی؟!(کاتێ برۆیەکی بەرز کردەوە)
جونگکووک:وادیارە حەزت بە شەڕکردنە بەم بەیانیە(کاتێ سەری بەرز کردەوە و چاوی دەخوراند)
ئیلی:ئارەزوی شەڕکردنم نەبوو تا تۆ وتت گەمژە...(بە فیزەوە چووە دەرەوە و زۆر بە توندی دەرگاکەی داخست)
جونگووک:بەو جۆرەەە ناشکێ بچکۆل(بە هاوارەوە تا گوێی لێبێ)
ئیلی:چیتر ڕاهێنانی لەسەر دەکەم تا ڕاستەوخۆ بشکێ(بە هەمان شێوە...کاتێ چووە ژوورەکەی و دەرگاکەی داخست)
جونگکووک:ئاهــــ...منداڵی بچووک(بە هێواشی کاتێ سێری تای کرد باوەشی لێداوە)
هێی مانگا...هەستەوە....کەسێک بمانبینێ دەڵێت ئەمانە هاوڕەگەزبازن....(کاتێ هەستایەوە و سەرینەکەی کێشا بە تای )پۆڤ/ئیلی....
چوومە ژوورەکەم و سەیری ئەو ڕەسمەم کرد کە گرتم....کردمە بەشی هایدی و زەردەخەنەیەکی شەیتانیم کردو بەرەو گەرماوەکە چووم..........
گەرماوێکی خێرام کرد و یەکپۆشی قوتابخانەم کردە بەرم....و قژم هەرەوک ڕۆژانی دیکە بەرمدایەوە
ڕۆیشتمە خوارەوە تای و جونگووک لەسەر مێزی نانخواردن بوون منیش چوومە لایان و نانی بەیانیم خوارد....دوای ١٠ خولەک بەڕێکەوتین.....
YOU ARE READING
『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)
Romanceچۆنن جەماعەت ئەمەش چیرۆکی نوێ....هەر لەسەر جونگکووکە☺️هەوڵەیەم بە زووترین کات تەواوی بکەم بۆتان و ئەمەش هەروەک چیرۆکەکانی کەم فکرەی خۆمە و مافی بردنیت نیە بردنی ترسنۆکی و لاوازیت پیشان دەدات.... جۆری چیرۆک:کۆمیدی~ڕۆمانسی دەستپێک:٣-٩-٢٠٢٤ کۆتای:١٨ـ٩ـ...