Ben valeriya, valeriya ivanova. Rusya'dan Almanya'ya taşındıgımızda 13 yasındaydım, annem dünyaca ünlü bir manken, babam ise şirket sahibi.
Almanya'ya gelmeden 2 yıl önce ağır bir trafik kazası geçirdik ben yoğum bakımda yattım neyseki suan iyiyim.
Babam japon adı Shou nakamura, annem rus adı milana ivanova. Ve bende rus'um. Rusya ve japonyanın meşhur ailelelerindeniz. Tek cocugum. Annem ve babamın ünlü oldukları kadar bende ünlüyüm ve annem gibi bende bir mankenim. Bir cok dizi, filmde oynadım aynı zamanda profesyonel yüzücüyüm.
Sarı saclı yesil ve cekik gözlüyüm japon genleri de var tabikii. içlerinde bende dahil 5 kişilik bir grubumuz vardı, Sarah, amelia, Jack, Marco ve ben. Benim meleğim Sarah, öldü. Beyin kanaması geçirdi, gözümün önünde. Sevgilisi Marco intihara kalkıştı, hepimiz yıkıldık. Artık 4 kişiydik, başıboş 4 kişi.. Günlerce marconun neredeyse intihar edeceği terasta sabahladık ağladık güldük içtik. Ama hiç pes etmedik. Hiç birbirimizden ayrılmadık. Her hafta toplaşıp sarah'ın mezarına gidiyorduk, o hafta ne olup bittiyse sarah'a sanki yaşıyormuş gibi anlattık kahkahalara boğulduk böyle devam ettikçe hayat enerjimize kavuştuk. Ama Marco, hala derin bir boşluktaydı, her güldüğünde her mutlu oldugunda sarah'a ihanet ediyormuş gibi hissediyordu bunun farkındaydık. Ve Marco'nun Sarahtan sonra hiç sevgilisi olmadı.
Anlatacaklarım bu kadarr:))