Invitația

131 0 0
                                    

Regina Clarion era în camera ei și dormea. Era ora 08:35 dimineața. Până la urmă se trezise. Ea se schimbase de rochia ei de dormit,în rochia ei care o poartă de fiecare dată. Regina își se pieptănase și își făcuse părul în coc, ca din totdeauna. După își puse coroana și zburase în sala ședințelor. Unde erau miniștri anotimpurilor. Ministrul Toamnă,Primăvară și Vară...(nu exista nici un ministru al iernii... Doar lord al iernii).
În sala cea mare era așezată o masă lungă... Unde Regina și Miniștri luaseră micul dejun. Miniștri erau deja în sală și își așteptaseră regina.
Până la urmă Regina intrase în sală...

Clarion: Bună dimineața, Miniștrilor!
Vară: Bună dimineața, Regină Clarion!
Toamnă: Bu-

Toamnă era întrerupt de Ministrul Primăvară... Care el tot timpul era panicat. Vroia să fie tot timpul primul care o salută pe Regină.

Primăvară: Bună dimineața, Regină Clarion!
Toamnă: Ministrule Primăvară! M-ai întrerupt!
Primăvară: Ba nu!
Clarion: Miniștrilor! Din nou aceeași poveste?
Toamnă: Îmi cer scuze Regină Clarion.
Vară: Tot timpul trebuie să vă certați. Nu puteți măcar o zi fără ceartă??!!
Primăvară: Te-a întrebat cineva care îți este părerea?
Vară: N-

Regina nu mai suportase cearta și începuse să strige.

Clarion: STOP! AJUNGE!

Toți miniștri se uitaseră la regină confuzi. După apăruse o liniște de plină. Toți miniștri se așezaseră pe scaunele lor. În capătul mesei era Clarion.
Toți începuseră să mănânce. Clarion zâmbise...
După ce Clarion se ridicase de la masă, le urase o zii bună.

Clarion: A fost delicios! Eu trebuie să plec acum. La revedere!
Miniștri: La revedere!

Clarion ieșise din sală elegant. Și stase după ușă... Miniștri începuseră să se certe din nou... Regina deschise ușa și întrebase:

Clarion: Parcă spusem... Să nu vă mai certați! Vă roog...

Clarion ieșise din sală. Zburase în camera ei,își luase o cană cu ceai și o carte. Începuse să citească " Valea Ielelor". Cartea ei preferată.
Clarion puse cana jos și adormise cu cartea în mână. După o oră... Cineva bătuse la ușă. Era Zâna Marya...
Clarion se speriase și se trezise.

Clarion: Intră!
Marya: Bună ziua, Regină Clarion!
Clarion: Oww... Marya. Tu erai.
Marya: Mda... Miniștri s-au certat din nou,nu?!
Clarion: Daa... Aceași poveste în fiecare zi.
Marya: Te înțeleg... Dar te simți bine?
Clarion: Da.
Marya: Regină Clarion... Ați dorii să vă aduc o prăjitură de ciocolată...?... Sau smeură?
Clarion: Da,te rog. Îți mulțumesc, Marya!
Marya: ;) . Revin inediat...

După câteva minute, Marya sosise... Cu cele două prăjituri...

Marya: Am sosit... Pot sta cu tine?
Clarion: De siguur! Mi-ar plăcea puțină companie.
Marya: ^_^
Clarion: Știai că în două zile e Crăciunul?
Marya: O.o ... Cră-ce?
Clarion: Crăciunul. De Crăciun, toate zânele sărbătoresc aceea zi din an împreună. Există și un bal... La care toate zânele dansează cu perechea lor. Și tradiția e că zânii invită zânele se meargă cu ei.
Marya: :• Wow...
Clarion: Dar... Crăciunul se poate sărbătorii doar în Pădurea Iernii. În Valea Ielelor nu ninge... Și oricum... Nici o zână de Vreme Bună nu își amintește de Crăciun... Ar fii drăguț. Ca să fie ca pe vremuri.
Marya: Dar tu ai sărbătorit vreo dată... Crăciunul... Cu persoana care o iubești?
Clarion: Nu... Nu am avut ocazia și șansa... Și știi că persoana pe care eu o iubesc... Nu am mai văzuto de-de-
Marya: Mult.
Clarion: Mdaa... Dar... Oricum... Niciodată nu m-a invitat... Și nici nu o va face.
Marya: De ce nu îi scrii o scrisoare? Dacă îți este așa de dor de Milori.
Clarion: P-păi...
Marya: Nu fii tristă... Cred că zânele își amintesc de Crăciun...
Clarion: Își amintesc. Dar doar zânele Iernii sărbătoresc ziua aceea din an.
Marya: Am să anunț eu zânele... Că este Crăciun!! Dacă îți este așa de rușine... Vrei?
Clarion: Ai face asta pentru mine?
Marya: De sigur!
Clarion: Îți mulțumesc, Marya!
Marya: ;) .

Un Crăciun cu tragedii și bucuriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum