Chapitre II: le deuxième message

3 0 0
                                    




_fa tsy mandeha mianatra ahoana koa izaho ry neny ?

Talata tsara mihintsy ny andro, nefa io maraina io neny vao niteny ahy fa tsy mandeha mianatra hony aho. Na dia efa mahita an'i Andraina foana ary zah isanandro dia tsy tiako ho banga ny fotoana hahitako azy...( Mbola Andraina ihany no mampalahelo ahy fa tsy ilay cours tsy hatrehako....)

_t'abuses maman, de toute façon je le verrai à la maison

_on en a déjà parlé Nofy , c'est juste pour journée okey?

Ny tsy azoko kely fotsiny hoe tena tsy andrin'i neny koa ny andro talata. Betsaka ny zavatra niovany tao an-trano : ny efitra fatoriany , ny lokon'ny efitrin'i neny .... Androany aza moa dia sahirana mihintsy izy na tamin'ny poziny na tamin'ny poziko na tamin'ny dion'ny trano aza.
(Tonga kosa ny tiany koa....mba otrin'ny ahoana ary izany sipan'i neny izany ???)

Nasain'i neny nahandro sakafo tato an-trano moa aho fa izy lasa naka an'ilay olon-tiany. Zah irery moa no ato an-tanana satria Andraina koa lasa niasa.
(Efa hody marina izay izy, reraka izao iny avy any...fa mba firy taona marina ary Andraina?)

_Nofy o....Nofy a

(Iza koa ary izany mitady ahy izany ? Sao dia Andraina ary ?)

Nivoaka aho, diso fanantenana ihany aho satria tsy Andraina ilay niantso ahy .

_salut . Hoy Flavio tamiko

_fa nakaty mihintsy ve elah?

Nety gaga izay izy hoe tsy nianatra aho nefa toa tsy marary. Mbola tsy noteneniko azy marina hoe ao amboninay i Andraina. Aza hitako ka hifanena eto izy sady efa ora fodin'i Andraina mihintsy izao

_Nanatitra an'i Julia zah de je me suis dit que je vais passer te voir. Alors pourquoi tu n'es pas venue en cours, jeune fille ?

Saika hamaly an'i Flavio iny aho no niditra ny vavahady i Andraina. (Izany ary hoa, hanao ahoana ary ny reaction an'i Flavio? )

_ tu n'es pas venue en cours Nofy, t'es malade? Hoy Andraina

_nasain'i neny niandry trano aho ramose a

Ay hoy izy dia lasa izy namonjy ny tranony. Nijery an'i Flavio aho , tsapako fa gaga izy ...

_tu ne m'as pas dit ça Nofy

_bah c'était pas grand-chose bro 😆

_ d'accord....reto ny cahier ako avereno rampitso a

Izay mihintsy no itiavako an'i Flavio, compréhensif kely izy indraindray . Izy moa nanao veloma ahy dia lasa.

Ora iray tao aorina izay dia tonga ry neny , niaraka tamin'ilay olon-tiany.
Lehilahy fotsy foidirana , lava tsy azo lazaina hoe matavy na mahy fa antonitoniny . Tsy nitondra entana betsaka izy fa sakosy iray no teny an-tanany. Vao nahita ahy izy dia nijery maharitra ahy , nitsiky kely dia namihana ahy .

_Nofy Notefena moa? Hoy izy avy namihana ahy

Surement que ma mère l'a parlé de moi souvent qu'il connait entièrement mon prénom. Mais ma mère ne m'a jamais parlé de lui donc je ne connais même pas son nom....

_mr Miaro ky Nofy a. Izy ilay sipan'i neny sy ilay hiara-hipetraka amintsika manoboka androany . Hoy neny falifaly ...

Nafinaritra ahy ny fiarahanay nisakafo avy eo. Naresaka fa tsy toy ilay mahazatra. Izy roa moa dia avy voky dia namonjy fandrina fa izaho kosa nandeha nandika ireo lesona tao anatin'ny cahien'i Flavio.

Nahatsiaro kely an' dada teo ambonin'ny latabatra. (Fa aiza marina ary izy dia inona no nahatonga azy handeha ? Ireo fanontanina ireo no niezahako novalina nandrindra ny 8 taona fa tsy nety nahitako valiny . I neny moa koa dia tsy nety nilaza izay antony sy tsy mahalala akory izay tany misy an'i dada ...)

Nofy Notefena Où les histoires vivent. Découvrez maintenant