16.Bölüm | BİR MAKARNA MESELESİ (+18)

1K 99 41
                                    

Not: Bölüm (+18) sahneler içerir.

Not: Bölüm (+18) sahneler içerir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Huzur..

Huzur yaşadığın yer, okuduğun kitap, gezdiğin şehir ve ya izlediğin manzara ola bilir. Ya da güvenli hisettiğin kolların arasına saklanmaktır huzur. Tenini yakan ufak dokunuşları, ondan dinlediğin şiirler, en güzel manzaradan daha güzel bir çift kahvelerde ola bilir.

Genç kadın küçük çocuk gibi saklandığı kollarda huzurun tadını çıkarıyordu. Sevdiği adamın usulca severek peş peşe öpücükler kondurduğu saçları artık Seyran için değerliydi. Ona sevdiği kişinin parmakları, dudakları temas etmişti.

Sağ avuç içini Feritin göğsüne yaslayarak deli gibi atan kalbin her atışını dikkatle dinliyor, yüzündense asla kurulan çocuksu tebessüm asla silinmiyordu. Artık huzur ne manzara ne bir şehir ne de severek izlediğin bir diziydi.

Onun manzarası bir çift kahveler ve o kahvelerin sahibi olan adamın güvenli kollarında melodi gibi akan kalbinin sesiydi.

Sevilen saçları genç kadının mayışmasına neden olurken Feritin konuşmasıyla çenesini göğsüne yaslayıp alttan yukarı tatlı bir bakış attı.

"Hala olanlara inanamıyorum. Baya baya aradaki duvarı aşıp sevgili olduk."

"Bunun için baya geç kaldık Ferit. Evliyiz biz."

"Seyran ya, ne fark eder ki? Evli olan insanlar sevgili olamaz mı?" çenesine ufak bir öpücük kondurarak "Bilmem olur mu ki?"

"Olur olur." dudaklarına kısa ama derin bir öpücük kondurup parmaklarıyla sırtında daireler çizdi adam.

Bakışları kendisine masum ve parlak gözlerle bakan kadını süzdü hayranlıkla. Nasıl bir güzelliğe sahipti eşi. İçi giderek izlediği manzarayı kapı zili böldü. "Gerçek hayata döndük anlaşılan." diye mırıldanan karısının yanağına öpücük kondurup "Çalar çalar gider her kimse."

"Yok artık. Bekle bakalım."

"Birini mi bekliyorsun sen?"

"Yok. İzniniz olursa bakacağım kim olduğuna."

"Bekle bende geleyim." salondan çıkıp kapının önüne gelince, Seyran anahtarı çevirip kapıyı açtı. "KUŞUU-" kapıda beliren Enverin bakışı Ferite kayınca lafı ağzında kaldı. Üstü çıplak bir Ferit Korhan ve üzerinde Feritin siyah gömleği olan Seyran görmek bir kaç saniye algısını itirmesine sebep olmuştu.

Arkasında hayretle ikiliyi izleyen Abidinse dona kalmıştı. Böyle bir görüntüyü beklemedikleri belliydi.

"Kuşum?" diye fısıltısı belli belirsizdi. "B-ben doğru mu gördüm yoksa?"

NÂRİN - Delicado | Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin