{Bade}
"Bu çok saçma." Okulun koridorunda yürüyor, bir yandan da merak ettiğim soruları Sarp'a soruyordum.
"Ne çok saçma ufaklık?" dedi Sarp tek kaşını kaldırarak.
"Ayaz ne gibi bir ihanet etmiş olabilir ki dostluktan düşmana dönebilmeniz için."
Durdu. O durunca otomatikmen bende durdum. "Sen hep böyle meraklı mısın?""Evet"
"Anladım"
"Ne oldu?" dememle yüzüme baktı. "Meraklı kişileri grupta tutmuyor musunuz yoksa?" dedim alayla. Bu tebessüm etmesine neden oldu. "Böyle bir kural olsa bile bu senin için geçerli olmaz ufaklık."
"Dalga geçme"
Sarpın yüzünü şaşkınlık bürümüştü. "Dalga mı?" dedi merakla. "Dalga geçtiğimi mı düşünüyorsun?"
"Bir anda bana karşı olan hareketlerin değişti Sarp. Daha düne kadar olan soğuk tavrından şuan eser yok. Bu yüzden dalga mı geçiyorsun ciddi mısın anlamıyorum." Sarp yüzüme bakıyor hiçbir şey söylemiyordu. En sonunda 1 adım atıp bana daha da yaklaştı ve elini saçlarıma attı. Ben şaşkınlıkla bi' Sarp'a, birde saçlarımda olan eline bakıyordum.
"İnan saçlarının kızıllığı kadar gerçek sana olan davranışlarım."
Ben dediği kelimeyle ona bakakalmışken geri adım attım. Bir anda Ayaz'ın gelip Sarp'a kafalık atmasıyla çığlık atmıştım.
""Seni okul mokul dinlemem, s#kerim burda şerefsiz herif!"
Korku içinde bi' Sarp'a, bir de Ayaza bakıyordum. Ayaz eğilip Sarp'ın yakasından tutmuş ve ayağa kaldırıp tekrar kafalık atmıştı. Sarp bu sefer düşmemiş ayakta durmayı başarmıştı.
Tekrar yakasından tutacağı sırada hemen aralarına girdim."Sen naptığını zannediyorsun Ayaz!" dememle Ayazın bakışları beni bulmuştu.
"Çekil Bade."
"Hayır! Sen kafayı yemişsin!"
"Bade çekil!" dedi sert bir şekilde.
"Amacın ne!"
Bir anda elimi tutmasıyla yüzüne bakakalmıştım. "Gidiyoruz!"
"Nereye?" dedim merakla.
"Konuşucaz Bade!" dedi kolumu sıkarak.
"Kolum acıyor Ayaz!" dememle daha yeni fark etmiş olacak ki kolumu sıkan eli gevşedi. "Sen sakinleşmeden bir yere gitmem ayrıca!" Ayaz derin bir nefes almış ardından gözleri tekrar beni bulmuştu.
"Sakinim." dedi ikna edercesine. Ve kolumdan tuttu. Tam gideceğimiz sırada Sarp'ın sesini duymamla ikimizin bakışıda Sarpı buldu.
"Eğer gidersen gruptan atılırsın Bade!"
Ayazın gözleri sorgularcasına bana dönmüş ardından Sarp'a dönmüştü.
"Ne grubu lan! Ne diyorsun sen?" dedi Ayaz sinirle."Duydun değil mi Bade?" dedi Sarp Ayazı takmayarak. Ayazın gözleri bu sefer beni bulmuş, benden bir cevap bekliyordu.
"Ne diyor bu şerefsiz Bade? Ne grubu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt Sevgilim! +18
Chick-LitDilini dilime sürtmeye başlamasıyla göğsüne vurmam hızlandı. Gözlerimden yaşlar boşanırken titremeye başlamıştım. O ise hiçbir şekilde bunu umursamıyordu. Dilimi dudaklarının arasına alıp sertçe emmeye başladığında tekrardan inledim. 1 dakika boyunc...