Eredithe Birodalma évszázadok óta nem látott veszélyben van. Két testvér, Tivan és Raban felkelést robbantott ki a királyukat lemészároló áruló ellen, de az önkényesen trónra került uralkodó seregeitől csúfos vereséget szenvedtek. Tivant azóta sem látta senki, Rabant hosszú fogság és sanyargatás után nyilvánosan kivégezték, hogy példát statuáljanak vele és elrettensék a népet a további lázadástól. Az emberek azonban egy olyan világban, ahol mindent átsző a hatalom és a gazdagság iránti vágy, ahol meghazudtolják a hagyományaikat és eltörlik a jogaikat, megtalálták a módját, hogy szövetséget kössenek egymással és lassan felépült a Caleum Novum titokban szerveződő mozgalma.
Az ősi uralkodói vérvonal kihalófélben van, az egykori király távoli unokatestvéreinek négy megmaradt sarja kiképzőtáborban készül a mindent eldöntő végső csatára, és velük együtt tanul küzdeni minden fiatal, aki hűséges a királyi családhoz. Edrik, a hatalmas, Agenor, a bátor, Vata, a tehetséges és Timur az erős egymással vetélkedve próbál helytállni az egyre kétségbeejtőbb kihívások között.
Aldor, a bölcs egy isten háta mögötti kis településen váratlan jelenségre lesz figyelmes. Kutatásba kezd, és a nyomok egy egyszerű földműves családjához vezetnek. Lehetséges, hogy mégsem az ősi uralkodó vérvonalának utolsó megmaradt tagjai fogják megváltani a birodalom jövőjét? Lehetséges, hogy a természet legyőzhetetlennek bizonyul minden ember alkotta rendszerrel és kikiáltott hatalmi pozícióval szemben?
Aliran nem szeret a többi gyerek közelében lenni, nappal inkább egymagában vándorol az apró települést körülölelő erdőségben és gombákra meg különleges gyógyfüvekre vadászik. A folyót követve érzi magát a legjobban. Amikor belemerül a hűvös, sebes sodrású vízbe, mintha többezer elmúlt évszázad titokzatos suttogását hallaná. A hangok Inana történeteire emlékeztetik. Azokban a legendákban, amelyeket az idős asszony mesél neki éjszakánként a csillagok halovány fényénél, a világot nem uralkodók, hanem a természet hatalmas erői irányították. Aliran gyakran álmodozik egy ilyen világról, és néha elképzeli, hogy ő is a legendás alakok egyik leszármazottja és különleges képességekkel bír. Vajon a rég elveszett történelem éledezik benne, vagy csupán a gyermeki kíváncsiság?
Egy történet hűségről és árulásról, valóságról és illúziókról, zsarnokokról és elnyomottakról, vezetőkről és felemeltekről, kalandokról és nehézségekről, és harcokról, amik árnyékában a szereplőink felnőnek.
A szerelem pedig különös utakon érkezik.
YOU ARE READING
A legenda visszatér
FantasyAz ősi uralkodói vérvonal kihalófélben van, az egykori király távoli unokatestvéreinek négy megmaradt sarja kiképzőtáborban készül a mindent eldöntő végső csatára, és velük együtt tanul küzdeni minden fiatal, aki hűséges a királyi családhoz. Edrik...