Yuu olmasa her gün dışarı çıkmaktan sıkılıyordum. Ama onunla işler eğlenceli bir hal alıyordu. Söylemek istediği şeyi hala söylememişti ama olsun. O gün tekrar dışarı çıkmıştık. Ama sadece Yuu ile...
-Baksana Yume...
-Nereye?
-Benim bildiğim güzel bir yer var. Oraya gidelim mi?
-Olur.
15 dk boyunca hiç konuşmadan yürümüştük. Anlatmak için sakin bir yer arıyordu kesinlikle. Heyecanlanmaya başlamıştım.
-Ne konuşacağımızı anlamışsındır diye düşünüyorum.
-Hayır anlamadım.
-Yeme beni Yumee! Birden fazla duygun olduğunu biliyorum.
-N...neden bahsediyorsun?
-Tamam madem inkar etmekte ısrarlısın, o zaman...Ben de senin gibiyim. Bana söyleyebilirsin ki belli ediyorsun zaten.
-Belli mi ediyorum?
-Evet. Hahaha! Çok tatlısın, sevdim seni doğrusu.
İçim kıpır kıpır oluyordu ama çığlık atmak istiyordum. Yüzüm kızarmıştı. Sesim titreyerek konuşuyordum:
-N...ne?
-Hahahahahahahaa!!!
-N..ne gülüyorsun be!
-Kızardın da o yüzden! Çok komiksin! HAHAHAHA!
-K...kı...kızardım mı? Hmpf!! Komik deği... HAHAHHAHA!
Hayatımda ilk defa bu kadar çok gülmüştüm. Gözlerim yaşarana kadar.
-Karnım ağırdı!
-Hahaha!
-Anlat artık merak ediyorum.
-Ha-Ha çok komik.
-Hadi artık!
-Tamam ama anlatacak bir şey yok ki ikimizin de birden fazla duygusu var işte ben sana bunu söyleyecektim.
-Tek başıma olduğumu sanmıştım...
-Hani beni anlamamıştın?
-Kendimi güvende hissetmeye ihtiyacım vardı.
-Kaç tane duygun var? Sayabildin mi? Biraz zor aslında ben sayısını bilmiyorum ama birkaç tane söyleyebilirim.
-Hepsi...
-NE! GERÇEKTEN Mİ!
-Evet.
-Nerden anladın ki bunu? Belki birkaç tanesi yoktur ama fark etmemişsindir?
-Hayır. Hepsi var. Ben normalim.
Farklı demek istedin herhalde?
-Normalim.
-Senin yerinde olmak isterdim!
-Kıskançlık duygun da mı var?
-Evet ama bu kıskançlık değil imrenme!
-Hahaha, tamam kızma anladım. Şaka yapıyorum.
O günden sonra her gün ama her gün aynı yere gidiyorduk. Kimsenin olmadığı bir yerdi. Sakin. Kimsenin bizi göremeyeceği veya duyamayacağı bir yer. Buluşma yerimiz. Gizli yerimiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusal mı Duygusuz mu?
Science FictionHerkesin tek duygu ile yöneltildiği bir Dünya... Yumemi kendisinin içinde bulunmadığı bu dengeyi sorgulayınca, içindeki yok etme isteği ateşlenir. Dengeyi yeniden kurmaya çalışırken , tüm duyguların tadına varıyor. Aşk, Cesaret, Güven, Acı, Korku, Ü...