Bir neden söyle." dedi gözleri gözlerimdeyken.
"Ne için?" dedim merakla.
"Seni öpmemem için." deyip dudağıma yapışmasıyla gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. Ben şaşkınlıkla ne tepki vereceğimi bilemez halde Ayaza bakarken, Ayaz gözlerini yummuş büyük bir iştahla beni öpüyordu. Geri çekilmediğini görmemle alt dudağını ısırdım. Ayazın hoşuna gidercesine gülmesi sinirlerimi alt üst etmişti. Geri çekilip, suratına bir tokat attım. Bu sırıtmasına neden olmuştu.
"Ne yapıyorsun sen!" dedim sinirle. Dudağı kanıyordu. Elini dudağına götürüp kanayan dudağını görmesiyle tebessüm etti.
"Ne bu? Bir tür fantezi mi?"
"Ayaz!" dedim bağırarak. "Beni öptüğünün farkında mısın!"
"Farkındayım Bade!" dedi bağırarak. "Peki sen? Sen farkında mısın?"
"Neyin?" dedim şaşkınlıkla.
Ayaz sinirle güldü ve adımlarını bana doğru atmaya başladı."İncinmeni istemiyorum Bade," 1 adım attı. "Zarar görmeni istemiyorum." 1 adım daha. "Ulan sen, benim sana aşık olduğumun farkında değil misin!"
Şoktaydım. Ne diyeceğimi bilemez halde Ayaza bakıyordum. Bu bir aşk itirafı mıydı? Evet. Ayaz Demirkaya bana aşıktı.
"Ayaz-"
"Tokat at, bağır,çağır. Ama gerçekler bu Bade. " Yüzünü tebessüm bürüdü. Üzerime eğilmesiyle hiç hareket etmiyor, öylece Ayaza bakıyordum. "Kör kütük aşığım kızım sana! Görmüyor musun?"
"Ayaz, sen ciddisin." dedim inanamaz gibi.
"Hiç olmadığım kadar."
Ne diyeceğimi bilemiyorumdum. Ayazı seviyordum. Seviyordum ama arkadaşım olarak. Hiçbir arkadaşın yapmayacağı iyilikleri yapmıştı. Ama şuan, şuan kafam çok karışıktı.
"Gruptan ayrılıcam." dedim konudan alakasız.
"Ciddi misin Bade? Şuan konumuz bu mu?" dedi hayretler içerisinde. Ne dememi bekliyordu. Kafam çok karışıktı.
"Ayaz, ben ne diyece-"
"Tamam, tamam güzelim deme. Senden cevap beklemek ne haddime." Gözüm kanayan dudağına ulaştı. "Ayaz dudağın çok kötü görünüyor." Güldü.
"İyi ısırdın tabi."
"Ayaz!" dedim hatırlatma der gibi. Kolundan tutup arabaya doğru yürüdüm. Arabaya bindikten sonra elim torpido ya gitmiş tendirdüyot arıyordum. "Ayaz tendirdüyot yok mu?"
"Yok, ama gerek yok. Öpersen geçer." demesiyle bakışlarımı ona çevirdim. Ellerini teslim olurcasına havaya kaldırdı. "Tamam tamam, ordaki siyah kutunun içinde."
Siyah kutuyu alıp açtığımda bunun ilk yardım kutusu olduğunu gördüm. İçinden tendirdüyot ve biraz pamuk çıkardıktan sonra kutuyu torpido ya koyup Ayaza döndüm. Elimdeki tendirdüyotu pamuğa biraz damlattıktan sonra Ayaza baktım.
"Yaklaşır mısın?"
"Tabii" dedi Ayaz tebessümle. Elimdeki pamuğu dudağına bastırmamla alt dudağımı ısırdım. Acımış olmalıydı. Küçüklüğümden beri nefret ederdim tendirdüyotdan. Ayaza baktığımda yüzündeki tebessümle beni izlediğini gördüm.
"Acımıyor mu?" dedim şaşkınlıkla.
"Cık, acımıyor." dedi.
Aradan 1 dakika geçmiş, Ayaz hâlâ yüzümü izliyordu. "Hiçbirşey söylemedin." demesiyle yüzüne baktım. "Neyle ilgili?"
"Seni öpmemle ilgili." demesiyle geriye çekilip gözlerimi kaçırdım.
"Ayaz, sana güvenim sonsuz evet. Ama bu söylediğin cümlelerin iğrençliğini değiştirmiyor." dememle gözlerini yumdu.
"13 yaşımdaydım Ayaz." dediğimde Ayaz gözlerini açmış ve beni dinlemeye başlamıştı.
"Tacize uğradığımda daha 13 yaşımdaydım." dedim güçlükle. "Küçüklüğünde açılmış olan yarayı kanatan birisi olarak, seni hemen affetmemi bekleyemezsin .""Tamam, affetme." dedi gözlerimin içine bakarak. "Ama nefret etme Bade. " dedi yalvarır gibi.
"Nefret etmiyorum." dememle gözleri faltaşı gibi açıldı. "Sahi mi?" dedi heyecanla.
"Evet, kızgındım o an sana, ağzımdan çıktı birden."
Yüzündeki mutluluk bambaşkaydı. Böylesine ufak birşeye mi mutlu olmuştu. Ondan nefret etmediğim için? Farklıydı. Ayaz Demirkaya çok farklıydı.
"Gitsek iyi olacak, annem merak etmiştir." dememle başıyla onayladı. Ve arabayı çalıştırdı.5 dakika sonra
Eve geldiğimizi görmemle emniyet kemerimi çözdüm. Ayazın da çözdüğünü görmemle ona döndüm.
"Sen gidebilirsin."
"İçeri girdiğini göreyim, sonra giderim." demesiyle başımla onayladım. "Teşekkür ederim." dedi birden. Ona doğru döndüm. "Ne için?"
"Benden nefret etmediğin için."
"Umarım pişman olmam Ayaz Demirkaya." dedim alayla. Gülümsedi. "Asla." dedi.
Arabadan indik. Evin önüne doğru ilerlediğimizde bahçedeki kişiyi görmemle beynimden vurulmuşa döndüm. Beni görüp tebessüm etmesiyle 1 adım yaklaştı.
"B-Baba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt Sevgilim! +18
ChickLitDilini dilime sürtmeye başlamasıyla göğsüne vurmam hızlandı. Gözlerimden yaşlar boşanırken titremeye başlamıştım. O ise hiçbir şekilde bunu umursamıyordu. Dilimi dudaklarının arasına alıp sertçe emmeye başladığında tekrardan inledim. 1 dakika boyunc...