Chapter 1

3 1 0
                                    

Juda bulutli va shamolli kun edi... Bu kunda Marianne 5 yosh edi va nimalar bo'layotganini unchalik ham tushunmas edi. Uning biladigan yagona narsasi esi onasi boshqa u bilan bo'la olmasligi edi. Mariannening otasi boy va mansabdor shahs edi, ammo onasi shunchaki bir kaniza bolgan edi. Hozir esa uning motam marosimi. Oddiy bir kanizadan farzand ko'rgani uchun Mariannening otasi Charles o'z qizidan qutilishni istar edi. Garchi, bu qiz uning yakkayu yagona qizi bo'lsa ham. Bir kun ham kuta olmay, Charles, ovchini Marianneni o'rmonga olib borip tashlashini va buni baxtsiz hodisadek tutishini so'raydi.

Ovchi Marianne o'rmon bo'ylap olib ketar ekan, vijdoni hatto bir martta uni bezovta qilmaydi.
-Biz oyimni ko'rishga boramizmi?...
Ovchi indamadi va o'rmon o'rtasida toxtap unga qaradi.
-Miss Marianne... siz mana shu yerda turip turishingiz kerak. Men ko'p o'tmay qaytip kelaman. Chundingizmi?
-Chundim
Ovchi Marianneni qoldirib o'zi ketadi. Qiz ancha vaqtgacha o'sha yerdan uzoqqa ketmaydi. Lekin sabri chidamasdan o'zi yo'lni topishga harakat qiladi.
-Bu yerda kimdir bormi?... hoy... Men adashib qoldim... oyijon...
Qo'rqqan bo'lsada yig'lamaslikka harakat qilar edi. Uyga yo'lni qidirayotganda, Marianne bir odamni uchratib qoladi.

Uning sochlari uzunroq, bo'yi esa baland. Ammo bu oddiy holat emas edi. U bir odamning qonini ichayotgan edi. Marianne nima bo'layotganini chunmadi va shuning uchun ham qo'rqip ketmadi. Ammo u inson Marianneni ko'rip qoldi.
-Kutilmagan qizaloq... Yana o'rmonning o'rtasida...
U bosiq va vazmin ohangda gapirar edi. U qo'lidagi chala murdani yerga tashladida bacha e'tiborini Mariannenaga qaratdi.
-Bu yerda nima qilyapsan?
-Men... Men adaship qoldim... Sen... Sen anavi odamga nima qilding, nega u qimirlamayapti?...
-Sen mendan qo'rqmaysanmi?. Men bu odamni o'ldirdim.

_____________________________________
                         Diqqat!!!

Mening birinchi kitobimning birinchi qismini o'qiganingiz uchun katta rahmat. Qolgan qisimlarini tezroq chiqarishga harakat qilaman.

Love you<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fate of LilyWhere stories live. Discover now