.
.
.
.
.
.
.
.
.
.لە ڕێگا بووم بەرەو ماڵەوە لە ناکاو بیرم کەوتەوە کە ٣ شەمە ناچمە کۆمپانیا و تایهیۆنگیش ناڕووا هەربۆیە کارمان زۆر دەبێ ......بە خێرای پێچم کردەوە بەرەو کۆمپانیا بەڕێکەوتم........
دوای چەند خەلەکێک گەیشتم و چوومە ژوورەکەم کۆمپانیا بە تەواوی چۆڵ بوو با بڵێین تەنها منی لێبووم......
دەستم کرد بە کارکردن لەسەر کۆمپیوتەرەکەم......
.
.
.
.
پۆڤ/جونگکووک
دوای ئەوەی نانی ئێوارەم خوارد لە ڕێستۆرانت ڕاستەوخۆ چوومە ماڵەوە........گەرماوێکی خێرام کرد و هاتمە دەرەوە بە ڕۆبەکەمەوە......یەکسەر ڕۆیشتمە سەر بێدەکەم و پاڵکەوتم و دەستەکانم لە ژێر سەرمدا دانا.....جونگکووک:واهـــــ جیهانێکی چەند بچووکە(بە زەردەخەنەوە)
دوای کەمێ بیرکردنەوە،،....خۆمم گۆڕی و خەوتم....چونکە بەیانی دەبێ کاتژمێر ٥ هەستم کەمێ زوو دەڕۆمە کۆمپانیا.....پێش ئەوەی بخەوم ویستم نامەیەک بۆ ئیلی بنێرم ...بەڵام پەشیمان بوومەوە...پێموابێ سەرقاڵە......
.
.
.
.
پۆڤ/تایهییۆنگ.....
کات درەنگی کردبوو بووە کاتژمێر ١:٣٠ خولەکی شەو ئەو مشکە گەمژەیە نەگەڕابۆوە..هەمووان خەوتبوون جگە کە من کە لە هۆڵە گەورەکە بووم و چاوەڕێی ئەو سەرسەریە بوو.....پەیوەندیم پێوە کرد....لە پەیوەندی•***
تای:هێی سەرسەری تۆ لە کوێی بەم کاتە؟؟
ئیلی:ئاهـــ...لە کۆمپانیام ئاگاداری کات نەمابووم بەهۆی کارەوە....کەمێکی دیکە دەگەڕێمەوە.
تای:هێی کاری چی بەم شەوە بچکۆل...
ئیلی:خۆت دەزانی کاری زۆرمان هەیە لە کۆمپانیا و گەر ٣شەمە نەچینە کۆمپانیا هەمووی کەڵەکە دەبێ گەمژە.....
تای:واهــــ....تۆ بەڕاستی کەسێکی گرنگی پێدەری....هاهــــ سەرسەری گەمژە بگەڕێرەوە ئاگاداری خۆت بە....(کۆتای بە پەیوەندیەکە هێنا،..)
ئیلی:یاااا....ئەو هەر بەڕاستی پەیوەندیەکەی بەسەرمدا داخست....
(جانتاکەمم هەڵگرت و بەرەو دەرەوەی کۆمپانیا دەچووم.......چوومە شوێنی پارکینگ و چوومە نێو ئۆتومبێلەکەم........بە خێراییەکی زۆر شۆفێریم دەکرد چوونکە جادەکە چۆڵ بوو.........
لە ناکاو ئۆتۆمبێلێکی ڕەش بە خێراییەکی زۆر بەلامدا تێپەڕی لەکاتێکدا من لە قوڵای بیرکردنەوەدا بووم...ئەمەش وایکرد بشڵەژێم و خۆم بکێشم بە قەراغی جادەکەدا........
هەستم بە خێرای دڵم دەکرد....سەرم دانا لەسەر سوکانەکە خۆم ئارام بکەمەوە......
لە ناکاو کەسێک لە دەرگای دا.....ئاهــــ ئەوە ئەو کەسە بوو کە وای کرد توشی ئەمە ببم.....پەنجەرەکەم هەڵدایەوە؟؟:خانمەکەم تۆ باشی..!!!؟؟
ئیلی:ئاهـــ..بەڵێ من باشم تەنها ئۆتومبێلەکە چەند شوختێکی بۆ درووست بووە...
؟؟:بمبوورە کە بوومە هۆکاری ئەمە کارێکی زۆر بەپەلەم بۆ درووست بوو.....بۆیە بەم جۆرە شۆفێریم دەکرد.....دڵنیابە قەرەبووی دەکەمەوە خانمەکەم...
ئیلی:ناهـــ ئەوە ئاساییە...کێشە نییە...
؟؟:ژمارەکەتم پێبدە تا بتوانم قەرەبووی بکەمەوە
ئیلی:نا تکایە هەرخۆی هیچ نەبووە تەنها ڕووداوێکی بچووک بوو......
(ئۆتۆمبێلەکەم بەشی پێشەوەی ژمارەکەمی لەسەرە هەموو ئۆتۆمبێلێک دەبێ ڕەقەمی خاوەنەکەی لەسە بێ...ئەو سەیرێکی کرد و ڕەسمی گرت.....؟؟:من جەیهۆپ هەرکات پەیوەندیەکت بۆ هات بەو ناوە پشتگوێی مەخە ئەوە منم......دڵنیابە قەرەبووی دەکەمەوە خانمەکەم....(کاتێ ڕۆیشتە نێو ئۆتومبێلەکەی....)
(واهــــ ئەمە شێتە بە تەواوی....ڕاستیەکەی کەسێکی جوان بوو قاتێکی ڕەشی پۆشیبوو و قژی بە شێوەیەکی جوان هەڵدابۆوە........)
(گرنگیم پێنەدا دەستم کردەوە بە شۆفێری کردن.....)
.
.
.
.
گەیشتمەوە ماڵەوە.......تای نەخەوتبوو وتی کە چاوەڕێی من بوو......پێمووت دەربارەی ڕووداوەکە..وتی کە بەیانی ئۆتۆمبێلەکەم دەباتە لای وەستا.....ڕۆیشتمە ژوورەکەم گەرماوێکم کرد و جلێکی ئاسوودەم پۆشی وە خەوتم،.،....
.
.
.
.
..
YOU ARE READING
『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)
Romansaچۆنن جەماعەت ئەمەش چیرۆکی نوێ....هەر لەسەر جونگکووکە☺️هەوڵەیەم بە زووترین کات تەواوی بکەم بۆتان و ئەمەش هەروەک چیرۆکەکانی کەم فکرەی خۆمە و مافی بردنیت نیە بردنی ترسنۆکی و لاوازیت پیشان دەدات.... جۆری چیرۆک:کۆمیدی~ڕۆمانسی دەستپێک:٣-٩-٢٠٢٤ کۆتای:١٨ـ٩ـ...