Part 6- He gone

1.8K 111 1
                                    

Emma's P.O.V

Zao mi je ono sto sam rekla Harryu. Ne zelim d ga lazem. Sad idem na fakultet. Megg je bolesna. Sve bolje od boljeg...
Kad sam dosla prvo predavanje je bilo kod Harrya. U prostoriju je usla Lucy.
L: Zdravo svima, ja mjenjam profesora Styles-a
Ja: A gdje je profesor?- pitala sam ljubazno
L: Ne znam. Nisam dobila informaciju. -nasmijala mi se i pocela predavanje

*Nakon predavanja*
Odlucila sam otici kod Harry-a . Moramo zavrsiti sve. Kad sam dosla na vratima me docekala njegova mama.
Anne: Ej Emma ,odkud tebe
Ja: A trebala bi Harry-a
A: Nisam znala da se poznajete
Ja: Errrm... duga prica ali mi hitno treba Harry
A: Harry se vratio u Holmes ali je ostavio gore nesto za tebe..
Ja: Gdje ?
A: Idi gore ,prva vrata lijevo -nasmijala mi se
Ja: Usla sam u njegovu sobu a na njegozvom radnom stolu je bila koverta i kutija... Otvorila sam prvo kovertu na kojoj je sitnim slovima pisalo 'za Emmu'.
U njoj je pismo koje je Harry napisao. Nije bas uredan rukopis ali je pisalo...
Draga Emma ,kada budes ovo citala ja necu biti tu. Zao mi je sto je ovo nacin da se pozdravimo ali sta je tu je... Sada sam u Holmes-u ,vratio sam se tamo. U London sam dosao na fakultet i ostao . Tu sam upoznao tebe. Moju 10-ogodisnju ljubav. Ti ces i dalje biti moja mala Emmica kojoj sam bio sve. Juce sam ti rekao istinu i otisla si. Bar sad znas sta se sve desavalo. Mijenjao sam se. Zbog tebe, znao sam da cemo se jednog dana sresti . Juce kad si otisla zaplakao sam... Nisam vise imao snage. Kad si otisla, osjecao sam da je otisao dio mene. I sada osjecam tu prazninu. -suze su mi se nakupljale u ocima- Kao sto znas ja vazim za jednog bezosecajnog zenskarosa. Ali nije tako. U svakoj djevojci sam pokusao nac sve. Al samo to si TI imala.. Nismo bili zajedno jer me je strah da ne budes opet povrijedjena a da krivac budem ja. Nisi to zasluzila...
Kada budes mogla idi kod svoje stare kuce. Na stablu, ispred, napisano je EiH❤, to sam napisao kad sam isao u Holmes sa 10godina... U kutiji koja je ispred tebe nalazi se nesto sto ce te uvijek podsjecati na nas.. Bar na nase prijateljstvo...

Volim te , zauvijek.
Harry.
P.s : Nadam se da me neces zaboraviti .

Suze su mi neprestano isle. Zasto nije shvatio da me je povrijedio time sto je otisao..
Otvorila sam kutiju. U njoj je bio plisani medvjedic . Na njemu je pisalo 'Prije mog preseljenja bili smo u Luna parku, osvojio sam ovog medvjedica za tebe, kad sam krenuo ja sam tebi dao narukvicu jer mi je to bilo najdraze a ti meni ovog medvjedica'- blago sam se nasmijala ali su suze bile jace
Ispod je bila hrpa slika. Na svakoj smo bili on i ja. Na pozadini svake slike je pisalo kad je uslikana. Dosla sam na jednu sliku na kojoj ja spavam i na njoj je pisalo 'Moj andjeo spava' .
Kada sam pregledala slike vidjela sam da je tu i ruza ali je bila plasticna. Na njoj je bila ceduljica 'Voljet cu te sve dok ova ruza ne uvene' - sad su mi suze pocele ici sve jace
On on je otisao...

***6 mjeseci kasnije ***

Danas je Harry-ev rodjendan. Nisam ga vidjela vec pola godine. Fali mi. Na fakultetu ga je zamjenila neka odvratna baba. Pokusavala sam ga nazvati ali broj ne postoji. Anne se cuje s njim i vidi preko skype ,rijetko pita za mene. Ne zeli mi dat njegov broj ali naucila sam zivjeti. Danas na fakultetu su nas obavjestili da imamo mjesec dana slobodno. Odlucila sam otici kod Anne i biti s njom i Gemmom. Ali bi ih trebala prvo nazvati.
#A: Ejj Emma
#Ja: Zdravo Anne
#A: Nesto si me trebala
#Ja: Mogu doc kod vas na par dana, dosadno mi je odkad nema mojih
#A: Ja necu biti kuci tako daa..
#Ja: Nista onda vidimo se.
#A: Naravno

Zaboravila sam spomenuti da je Harry sad u bendu One Direction. Uvijek je volio pjevati. U bendu je sa Louisom , Zaynom (znm da Zayn nije u bendu al ....), Liamom i Niallom.
Slusala sam njihovu pjesmu i odlicna je.

Anne's P.O.V

Flashback

Harry: Mum !
Ja: O moj Boze Harry , odkud tebe ?
H: Zar ne smijem posjetiti svoju mamu ?
Ja: Ovaj da ali Emma je tu cesto aa mislim da je ne zelis vidjet
H: Jos je nisam prebolio, istina ali sa bendom imam turneju. Samo sam ovaj mjesec slobodan..

End of flashback

Zao mi je sto sam Emmi morala lagati ali Harry je tako zelio a i ne bi bilo bas dobro da se njih dvoje sretnu..

Emma's P.O.V
Zaculo mi se zvono mobitela. Na zaslonu je pisalo John, moj profesor.
#John: Zdravo Emma, ovdje prof. John.
#Ja: Zdravo profesore
#John: Imam ponudu za tebe
#Ja: Samo recite
#John: Skola salje par ucenika na razmnjenu u New York i L.A.
A ti kao jako dobra studentica mozes izabrati da li zelis ici i gdje..
#Ja: Razumijem a kada bi se trebalo ici ?
#John: Za oko mjesec dana , kad vam zavrsi pauza
#Ja: Hmm...svidja mi se
#John: Ok , javite mi sta ste odlucili
#Ja: Da naravno
#John: Vidimo se.
#Ja: Dovidjenja

Jedva cekam da krenem. Valjda ce me to vratiti u normalu poslije svega...

Novi nastavak. Ovih par dana necu pisati duge nastavke zbog obaveza. Citajte pricu jer mi znaci. VOTE,COMMENT,READ...

Love you all ! ❤

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Where stories live. Discover now