Alastor pov:
Felkeltem a tegnap este után és Lucifer sehol nem volt. Gondoltam hogy Charlienak készít reggelit. Felöltöztem és lementem de senki sehol elég furcsa volt ez a különös csend. Egyszer csak kopogtak gondoltam Lucifer az. Kinyitottam az ajtót de Vox volt ott.
Vox: ogy tehetted ezt velem?
Al: Mit a tegnapit? Azt megérdemelted túl tapadós vagy.
Vox: Hogy mi?! Én szeretlek, és te ezt teszed velem azt mondod aszexuális vagy de egyépként meg vonzódsz egy senkiházihoz?! És mért pont ő mi ketten olyan jók lennék együtt!
Al: Vox maradj csöndben! Nekem nagyon sokat jelent ez az ember, és ha le mered még egyszer szólni a saját kezemmel fojtalak meg! Iránta olyat érzek amit más iránt még soha és ha bajod, akkor nem kell velem többért szóban álnod.
Vox: Én... Én... Ezt nem értem! Akkor is az enyém leszel!
Csak megforgattam a szemem. És rázártam az ajtót. Csináltam magamnak reggelit és reggeliztem. Kicsivel később megint kopogtattak, de nem kellet kinyitnom. Lucifer volt az Charlie nélkül.
Al: Hát Charlie hova lett?
Lucifer: Az anyával ment most két hónapig megint nem láthatom.
Al: Ne félj én itt leszek neked de ma progrogramom lesz és azt szeretném ha velem tartanál.
Lucifer: Rendben benne vagyok úgy sincs mára programom.
Al: Azt szeretném ha a rádió adásomban szerepelnél.
Lucifer: Hát de én nem vagyok olyan jó beszélgetésben már csak azért mert kb 3 éve egyedül vagyok a palotámban. Vagy Charlieval attól függően hogy az anyja hogy akarta.
Al: Ennyire engedelmes vagy a volt feleségednek.
Lucifer: Attól hogy elváltam és külön vagyunk még mindig szeretem. És nem tudnám bántani.
Al: Hát megértelek. Most viszont menyünk és készülődjünk mert én még pizsamában vagyok.
Lucifer: Jah észre se vettem.
Felmentünk Lucifer leült az ágyra és engem nézett én meg átöltöztem. A szokásos ruhám vettem fel.
Al: Indulhatunk kedves?
Lucifer: Persze.
Elindultunk egy rejtett hejen felmentünk és körbemutattam a helyet egy nagy kanapé volt a radió pult előtt.
Al: Ma egy kíméletes adás tartok mert nem találtam senkit ha csak maga nem szeretne áldozat lenni.
Nevettem egy kicsit aztán Luiferre néztem aki csak meglepődve nézett, de aztán rá jött hogy miről beszélek.
Lucifer: Őm.. Nem inkább kihagynám.
Mondta nevetve.
Meg nyomtam a No Air gombot és már adásban is voltunk.
Al: Üdvözlök minden kedves nézőt itt New Orleansban! Örömmel bejelentem hogy ma egy különleges vendégünk van.
Lucifer: Jó napot kedves halgatók.
Al: Tehát a mai fő témánk az a vér meg a mai ember tudomány.
Őszintén biztos van ojan halgatóm aki rosszul van a vértől. De egyébként erről te mit gondolsz Lucifer?Lucifer: Hát én szerintem nem rossz dolog de egy embernek izé nem tudom miért undorodnak néhányan tőle.
Al: Őszintén én se.
Fél órával később:
És most elolvassom a leveleket amiket küldetetk nekem.
YOU ARE READING
Radioapple a világunkban
RomanceEz egy radioappleös shyp lesz. Ez az első könyvem lesz. Kérlek ne öljetek meg a rengeteg helyesírási hibáimért mert nem vok profi, és a nyelvtan nekem sohase ment. +18 as főleg a sok csúnya beszéd miatt meg ha rá veszem magam egykét jelenet is lehet...