☆
Bugün Bahçelievler'den ayrılıp,Sultanlar Ligi'nin en iyi takımlarından birisi olan Eczacıbaşı'ya imza attın.Sonunda idolün ve uzun zamandır özel duygular beslediğin Tijana Boskovic ile de tanışma fırsatı bulacaktın.Eczacıbaşı'nın menajeri seni spor salonlarına getirdi,çok heyecanlıydın çocukluk hayalin olan Eczacıbaşı'nın formasını burada taraftarların önünde giyecektin.
İçeri girdiğinde,oyuncuların hepsi antrenmandaydı seni fark etmeleri biraz zamanlarını aldı ama Tijana herkesten önce fark etmişti seni ve sana gülümseyip yanına geldi.
"Merhaba demek yeni transfer sensin,adın Yn idi değil mi?"
Yanakların kızarmıştı ona bakarken,sakince cevap vermeye çalıştın.
"Evet"
"O zaman takımımıza hoş geldin Yn" Sana o sıcak gülümsemesini tekrardan sundu,teşekkür edip gülümsedin sende ona,o sırada takımın diğer oyuncuları gelmişti yanınıza.İçlerinden çoğunu biliyordun zaten.
Takımın ikinci kaptanı Simge sana yaklaşıp gülümseyerek elini uzattı.
"Takımımıza hoş geldin Yn,umarım güzel başarılara imza atabilirsin."
"Teşekkür ederim ablacığım,umarım."Simge'den sonra Hande ve diğer kişilerle de tanıştın.
Tijana takımın birinci kaptanı olduğu için etrafı gezdirme görevini o üstlenmişti.
Sana etrafı gezdirirken sohbet etmekten de kaçınmıyordu,gerçekten bahsedildiğinden daha da kibar ve nazikti,hiç egosu yoktu.
"Mevkinin benimkiyle aynı olmasına çok sevindim."
"Hayalim senin gibi bir pasör çaprazı olmaktı."
"Seninle aynı takımda oynayacağım için çok heyecanlıyım."
"Antrenmanlarda beraber çalışırız,sana bildiğim şeyleri öğretmeyi çok isterim."
Uzun süre sohbet etmiştiniz,kaynaşmanız uzun sürmedi.İçin içine sığmıyordu,bir anda bu kadar yakınlaşmanızı beklemiyordun.
Soyunma odasına geldiğinizde Tijana sana biraz beklemeni,hemen geleceğini söyleyip yanından uzaklaştı ve bir kaç dakika içinde yanına geldi.Elinde Eczacıbaşı logosu baskılı bir siyah poşet vardı.
"Çok bekletmedim umarım."Gülümseyip elinde tuttuğu poşeti sana uzattı.
"Bunun içinde antrenman kıyafetlerin var."Üstündekileri gösterdi"Tıpkı bunlar gibi,hadi giyin sahada seni bekliyor olacağım."Sana göz kırptı ve omuzunu sıvazlayıp soyunma odasından çıktı.
Antrenman kıyafetlerini poşetten çıkarıp giyindin çok güzellerdi,Poşeti özenle katlayıp çantana koydun.Kıyafetlerle beraber bu poşete de gözün gibi bakacaktın.
Sonuçta sana onu Tijana vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Oneshots|-Volleyball Players
FanfictionOne-shot fan fiction about volleyball players.