Part〜seventeen🫧ふツス

62 9 2
                                    

.
.
.
.
پۆڤ/ئیلی
دوای چەند خولەکێک گەیشتمە ماڵەوە......دایکم خوانی ئێوارەی ئاماددە کردبوو.....هەربۆیە بە خێرای جلێکی ئاسوودەم لەبەرکرد و ڕۆیشتم تا نانی ئێوارە بخۆم.......
ئیلی:واهــــ دایکە تۆ دووبارە سوپی بە قارچکت کردووە؟!(بە زەردەخەنەوە کاتێ دانیشت)

خـ.کیم:بەڵێ بۆ کچە شیرینەکەمم کرد.....

تای:یا منیش لێرەم دایکە....

خـ.کیم:تۆ کێشەن نییە وە هەموو شتێ دەخۆی(بە پێکەنینەوە)

تای:ئای دایکە ئەمە سوکایەتی کردنە(کاتێ چاوی سوڕاند)

خـ.کیم:نا نەخێر کێ وتی ئەمە سوکایەتی کردنە....

ئیلی:ههههههـــ تکایە بووەستن من برسیمە با نەنەکەمان بخۆین....

(دوای نانخواردن......هەموان لە هۆڵەکە بوون جکە لە بـ.جیۆن چونک کارێکی بە پەلەی بۆ درووست بوو وە دەبوو بڕوا.....خـ.کیم سەیری تیڤی دەکرد...تای و ئیلی سەرقاڵی مۆبایلەکانیان بوون......

پۆڤ/ئیلی
خەریکی قسەکردن بووم لەگەڵ جونگکووک.....

لە چات..*•

ئیلی:بە سەلامەتی گەیشتیتەوە؟!

جونگکووک:ئاهـــ بەڵێ....

ئیلی:ئمم زۆر باشە.....

جونگکووک:چی دەکەی؟!

ئیلی:دانیشتووم

جونگکووک:..........
(نە متوانی چاتەکە ببینم لەبەر ئەوەی پەیوەندیەکم بۆ هات.......ئاهــــ ئەوە کوڕی ئەو شەوە بوو.....

لە پەیوەنی•*

ئیلی:ئـ...بەڵێ(کاتێ بەرەو بالەکۆنەکە بەڕێدەکەوت)

جەیهۆپ:ئاهـــ لە کۆتایدا....سڵاو خانمی بچووم ئایا منت بیرە؟!

ئیلی:بەڵێ بەڵئ....

جەیهۆپ:دڵخۆشم بەوە،.....ئایا سبەینێ کاتت هەیە یەک ببینین؟!

ئیلی:بەڵێ بەڵام بۆچی؟؟

جەیهۆپ:من پێم وتی کە قەرەبووی دەکەمەوە....

ئیلی:ئای بەڕێزم بەڕاستی پێویست بەوە ناکا تەنها چەند شوختێکی بچووک بوو...

جەیهۆپ:واهـــ تۆ بەڕاستی کەلەڕەقی ها.....سبەینێ لە کافێی STARدەتبینم کاتژمێر ٤ ماڵئاوا(کۆتای بە پەیوەندیەکە هێنا)

ئیلی:بەڵام....واهـــ ئەمە بەڕاستی سەیرە....وتم کە کێشە نیە بۆچی گرنگی پێدەدات....(کاتێ چووەوە سەر چاتی خۆی و جونگکووک)

『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)Where stories live. Discover now