29.Fejezet 1/2

120 9 0
                                    

Út közben sokat beszélgettünk.

Milán: Nagyon szép vagy ebben a ruhában.
- mondta.

Én: Köszönöm szépen Milán. Ahogy rá néztem a ruhára azonnal bele szerettem. - mondtam.

Brúnó: Csodálkoztam is, hogy milyen gyorsan végeztetek. Másoktól azt hallottam, hogy a megfelelő ruha kiválasztása 4 órába is be telhet, de neked sikerül 1 óra alatt elintézni. Ez rekordnak számít baba. - mondta.

Én: Ezt mondta a nő is, csak hát baba nélkül.
- mondtam.

Helyszínre értünk, ki szálltunk, be futottunk, mert nem nagyon hideg volt. Mivel a virágot nem dobtam, ezért össze álltak a lányok, fel dobtam, gyorsan hátra néztem és Petra kapta el.

A csokor:

Milánra néztem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Milánra néztem. Aki mosolygott.

Milán: Milla, beszélhetünk négyszemközt?
- kérdezte.

Én: Hogyne haver. - mondtam.

Meg fogta a kezemet és el indultunk.

Milán: Máma szeretném meg kérni a Petra kezét. - mondta.

Örömömben majdnem sikítottam, de tenyerét a számra tette.

Milán: Csend. Mikor lenne rá alkalom?
- kérdezte.

Én: Mondom, hogy legyen Milókám. Kaja után, kicsit táncolunk. Te oda mész az éneklő palihoz. Könnyű és lassú számot kérsz és megkéred. - mondtam.

Milán: Zseniális ötlet Milla. Azért is hívtalak téged félre, mert neked fantasztikus ötleteid vannak. - mondta.

Én: Hát köszi. Végre meg teszed te tökfej.
- mondtam.

Milán: Heeej, nem vagyok tökfej. - mondta.

Én: Dehogyis nem Milán. Nem vagy az, akkor már rég meg kérted volna a kezét. Nagyon szeret téged Milán. Add meg neki ezt az örömöt. Petra másra nem vágyik, csak arra, hogy meg kérjék a kezét. Érzem rajta Miló.
- mondtam.

Milán: Ilyeneket egy lány megérez, nem igaz?
- kérdezte.

Én: Assoluto. - mondtam.

Meg ölelt.

Milán: Köszönök mindent Kamilla. Amióta ismerjük egymást, soha nem akartál rosszat. Ezért hálás vagyok. - mondtam.

Én: Neked soha nem akarnák rosszat. Miló, te olyan vagy, mint a testvér. - mondtam.

Milán: Szeretlek. - mondta.

Én: Szeretlek Májlóm. - mondtam.

Vissza mentünk, Petrához ment, én meg a újdonsült férjemhez. Mivel egy szinten vagyunk, ezért magamhoz húztam és meg csókoltam. El váltam az ajkától és mosolyogva néztem Brúnót.

The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang