13.

469 9 2
                                    

(Vanuit Ilse)

"Liefje, wakker worden." Zei Bart. Ik opende mijn ogen en keek in het gezicht van Bart. Wat was ik blij dat hij hier was. Ik glimlachte en zei:"ik ben zo blij dat je hier bent." Bart glimlachte en gaf me een kus. "Het heeft gesneeuwd." Zei hij. Ik zei:"serieus?" "Ja, echt." Zei Bart. Ik stapte uit bed en deed de gordijnen open. Londen was bedekt met een dikke laag sneeuw. "En niet zo'n beetje ook." Zei ik. Bart zei:"veel he?" Ik knikte en zei:"het ziet er wel romantisch uit." Bart glimlachte en kwam bij me staan. Hij sloeg een arm om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. "Misschien wel een witte kerst dit jaar." Zei ik. Bart zei:"kan best. Volgende week is het al kerst." Ik zei:"ja.. Zou er in Nederland ook sneeuw liggen?" Bart zei:"gister al een beetje, nu vast meer." Ik glimlachte en zei:"dan hoop ik maar dat ze vliegen over een paar dagen." "Anders word het een kerst in Londen Ils." Zei Bart lachend. Ik lachte en zei:"ook leuk." "Hoe zit het met de liedjes eigenlijk?" Zei Bart. Ik keek hem aan en zei:"wat denk je?" Bart lachte en zei:"geen idee, daarom vraag ik het." Ik zei:"ik heb nog geen woord opgeschreven. Ik kan toch niet over de liefde schrijven als mijn grote liefde niet bij me is?" Bart lachte en drukte een kus op mijn hoofd. "En nu ben je hier, dus nu moet het toch lukken." Zei ik. Bart zei:"dat hoop ik wel ja." Ik keek hem aan en zei:"trouwens, ik had hier sjans." Bart keek me geschrokken aan en zei:"wat?" Ik lachte en zei:"geen zorgen. Er is hier een kerel, ene John, die me de eerste avond vroeg of ik getrouwd was en sindsdien volgt hij me." Bart zei:"o, oke. Moet ik ergens bang voor zijn? Ik lachte en zei:"nee, ik heb niks met hem gedaan, geloof me. Ik hou alleen maar van jou." Bart glimlachte en zei:"ik vertrouw je wel hoor." Ik zei:"dat kan ook." Bart zei:"nu ben ik wel benieuwd naar die John." Ik zei:"o, die komen we straks wel tegen hoor." Bart lachte en zei:"hij moet niks proberen. Jij bent van mij." Ik lachte en gaf Bart een kus op zijn wang.

Een uur later liepen we naar beneden om even door de stad te lopen. En ja hoor, bij de ingang stond John. Bart pakte mijn hand vast en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Toen we langs John liepen zei ik:"hello!" John zei:"hello beautiful lady, this is your boyfriend right?" Ik knikte en zei:"yes." John keek naar Bart en Bart zei:"she is mine." Ik glimlachte en John zei:"Be gentle to her." "He is." Zei ik. We liepen lachend verder. "Hij vond het volgens mij niet zo leuk." Zei ik. Bart lachte en zei:"hij vond mij volgens mij niet zo leuk. Maar dat is jammer voor hem." Ik glimlachte en zei:"je bent ook zo lief." Bart keek me aan en zei:"ik wil niet dat iemand aan jou komt." Ik glimlachte en gaf hem een kus. Ik hield zoveel van hem....

COMMENTS?
TIPS?

Ilse DeLange: Our love story❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu