سڵاو نازدارەکانم چۆنن هیوادارم باش بن ئینجا ئەوەش پاڕتی نوێ 🥰
ڤۆت بۆ پاڕتی داهاتوو 25
کۆمێنت 80
ــــــــــــــــ
ئاوڕۆرا: دادی ئێستا چی دەکەین ؟
سانتیانۆ: ئێوە بڕۆنە ژورەکانتان و مەیەنە دەرەوە من خوانی ئێوارە دەنێرم بۆتان بۆ ژورەکان.
سانتیانۆ چوە باخچەی ماڵەکەی وە بەبێ ئارامی دەسوڕایەوە تا دەنگێک لە دواوەی هات و وای کرد ئاوەڕ بداتەوە
ئێلهاین: بەڕێزم بەڕێز جاسپەر لێرەیە(بە ڕێزەوە)
سانتیانۆ: لە کوێیە ؟
ئێلهاین: لە هۆڵەکە.
سانتیانۆ: جەستەی ئەیدا بدە دەست فرێدی با چاری بکات و ئاگات لە کێڵگەکە بێت چاوت لە کچەکان بێت وە بیرم نەچوە سزای ئەوەی ئەمڕۆش دەدەیت(وتی و چوە ژورەوە)
سانتیانۆ چوە هۆڵەکە و بینی تایهۆنگ لەوێیە بەرەو ڕوی چوو و ئەویش هەڵسا وە سانتیانۆ وتی
سانتیانۆ: چی ڕەشەبایەک تۆی بۆ ئێرە هێناوە تایهۆنگ ؟
تایهۆنگ: جۆنگکووک من هاتووم بۆ ئەوەی لەسەر بابەتێکی گرنگ قسە بکەین.
سانتیانۆ: بڵێ بزانم.
تایهۆنگ: یەکێک لە کوڕەکانم دەستی لە کچەکەت دابوو وە بیستم کچەکەتی کوشتبوو.
سانتیانۆ: کەواتە ئەوە کوڕەکەی تۆ بوو جاسپەر (بە توڕەیی)
تایهۆنگ: من هاتووم بۆ ئەوەی بڵێم لە بری ئەو کچە چوار کچی تازەت پێ دەدەم(بە هێمنی)
سانتیانۆ: ههههههه چوار دانە تایهۆنگ من ئەو پێنج کچەم ماون دەیانێرمە کێڵگەکە وە شەش دانە کچ دەفرۆشم تۆش حەوت کچم پێ دەدەیت من هەر ئەم ئێوارەیە کچێکم دەوێ لەبەر ئەوەی سبەی لەگەڵ کچەکانی خۆم دەینێرمە کێڵگەکە وە شەشەکەی تریش بۆ من دەبێت بەو شێوەیە ڕێک دەکەوم لەگەڵت(بە توندی)
تایهۆنگ هەناسەیەکی قۆڵی هەڵمژی وە کەمێک بیری کردەوە و وتی
تایهۆنگ: کەواتە باشە بەڵام دەبێت بابەتەکە بە هەموو جۆرێک دابخرێت جۆنگکووک من هەر ئەم ئێوارەیە کچێکی گەنجت بۆ دێنم (وتی و هەڵسا)
جۆنگکووک: دوای ڕۆشتنی خۆت بە ئەسپ بۆم بنێرە دەمەوێت پاک بێت هەموو بەشێکی وە هەروەها بەیانیش هەر شەش کچەکەی ترم دەوێت لێرە گەر نا کچەکەت بۆ دەگەڕێنمەوە و سەری کوڕەکە دەبەم(بە بزەوە)
YOU ARE READING
The seller of horses {J.JK}
Contoئەو وتی بازرگانی بە ئەسپەکان دەکات من نازانم ئایە ڕاست دەکات یاخود فێڵم لێ دەکات بەڵام هیوادارم ڕاست بکات چونکە من ئاشقی بووم...! نـوسـەر/ڤـیـکـتـۆریـا کـەڤـەر/lady_olivia