Chapter 1

5 2 0
                                    

𝐑𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐫 𝐃𝐢𝐞

𝐀𝐯𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐄𝐥𝐢 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐚 𝐛𝐨𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐞𝐭𝐫𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭. 𝐘𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫, 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐀𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐤 𝐨𝐧 𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐠𝐡-𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐚𝐯𝐢𝐠𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐁𝐮𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐩𝐮𝐭 𝐚𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫, 𝐨𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 "𝐫𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐞" 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫?

𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟏 (𝐓𝐡𝐞 𝐑𝐞𝐮𝐧𝐢𝐨𝐧)

𝐀𝐬 𝐀𝐯𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐄𝐥𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐚𝐭 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐕𝐞𝐱 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐞𝐮𝐧𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐨𝐥𝐝 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐃𝐞𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐍𝐚𝐦𝐞 𝐇𝐚𝐰𝐤𝐢𝐧𝐬.

𝐀𝐯𝐚'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐧𝐚𝐫𝐫𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐳𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐃𝐞𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐇𝐚𝐰𝐤𝐢𝐧𝐬. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭, 𝐇𝐚𝐰𝐤𝐢𝐧𝐬?" 𝐬𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐭𝐢𝐨𝐮𝐬.

𝐇𝐚𝐰𝐤𝐢𝐧𝐬 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐢𝐬𝐜𝐡𝐢𝐞𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲. "𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐀𝐯𝐚, 𝐄𝐥𝐢."

𝐄𝐥𝐢 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐛𝐫𝐨𝐰. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩?"

𝐇𝐚𝐰𝐤𝐢𝐧𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧, 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐝𝐫𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫. "𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫'𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐢𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐥, 𝐫𝐞𝐬𝐨𝐮𝐫𝐜𝐞𝐬... 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫."

𝐀𝐯𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐄𝐥𝐢 𝐞𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐚 𝐬𝐤𝐞𝐩𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞. 𝐂𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐇𝐚𝐰𝐤𝐢𝐧𝐬?

𝙍𝙞𝙙𝙚 𝙊𝙧 𝘿𝙞𝙚 🤞🤞Where stories live. Discover now