פרק 1

18 3 3
                                    


נ.מ. הרמיוני

היום אנחנו נכנסים לפגישה של המסדר! "הרמיוני לכי בבקשה לקרוא להארי ורון! ג'יני תקראי לתאומים!" " בסדר גברת ויזלי " אמרתי ועליתי

ה.כ. מעבר זמן לתחילת הפגישה כי אני עצלנית

פרופסור דמבלדור יושב בראש השולחן אז זה כנראה חשוב, ''טוב אני לא אאריך, אני גיליתי שלוולדמורט יש...'' הוא נעצר לרגע אומר ''אל תתחרפנו, אבל יש לו בת סקיבית שהוא זרק מהבית וגם נכד עוצמתי קוראים לו פרסאוס ג'קסון ואני עומד להזמין אותו להוגוורטס'' הוא הכריז wdf? נכד? למפלצת הזאת? ואז אני שומעת את ג'יני אומרת: ''פרסי ג'קסון הנכד של וולדמורט, תכף גם תגיד שאתה לא באמת ניצחת את גרינדלוולד, פרסי מתיחות מים ג'קסון, החבר הכי טוב שלי, הנכד של וולדמורט, מאוד אמין'' ''ג'יני את מכירה את פרסאוס?'' ''דא!'' ''יופי אם כך תוכלי לבוא איתנו להזמין אותו להוגוורטס'' ''אוקי,'' ואז גברת ויזלי שואלת את ג'יני: ''מאיפה את מכירה אותו ג'ינילה?'' ''זה הבחור שסיפרתי לך עליו, מביתן שלוש'' גברת ויזלי מהנהנת בראשה ואני מבינה שהיא יודעת על מה ג'יני מדברת "תגידי ג'יני איך הוא? נחמד?" "ברור הוא מקסים, ואת ממש תסתדרי עם אנבת'." היא צחקקה "מי זאת אנבת'?" "החברה שלו. טוב, ברשותכם, אני הולכת לשלוח מכתב לפייפס" "מי זאת?" "חברה טובה של פרסי, היא איתי בביתן במחנה'' היא עולה למעלה והארי אומר: ''זה ממש מוזר, הוא הרי בכל זאת הנכד של וולדמורט.'' אז התעצבנתי, ועניתי לו: "אתה נשמע כמו מאלפוי, גם הוא בטוח שיש משפחות טובות ויש כאלה שפחות. אני עולה למעלה.'' ואז פרופ' דמבלדור אמר לי: "הרמיוני לפני שאת עולה, את, ג'יני, הארי ואני יוצאים בעוד עשר דקות לניו יורק." "סבבה," ועליתי לג'יני ופתאום שמעתי קול, מוזר הרי היא אמרה שהיא כותבת לחברה שלה מהמחנה, ואז שמעתי אותה אומרת: "טוב פייפס, אני אשתדל להגיע בקרוב וכמובן שאם יסכימו לי לבוא לספר לפרסי."

כמו שאתן רואות הפרק קצת שונה

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

נכד וולדי בהוגוורטסWhere stories live. Discover now