.
.
.
.
.
.
.
.
.
پۆڤ/کاتی نانخوارد.....
هەمووان خەریکی خواردنی نانی ئێوارە بوون دایکم و خـ.جیۆن قسەیان دەکرد....و جونگکووک خەریکبوو دەیخواردم بە چاوەکانی...نازانم بۆ بەم جۆرە سەیرم دەکات...گرنگیم پێنەدا بەردەوام بووم لە خواردنی نانەکەم.....
لە ناکاو بـ.جیۆن قسەی کرد...بـ.جیۆن:ئێستا بە چییەوە سەرقاڵی ئیلی؟!
ئیلی:ئاهـــ...سەرقاڵی کارەکانی کۆمپانیام...(بە زەردەخەنەوە کاتێ سەیری بەڕێز جیۆنی کرد)
بـ.جیۆن:باشدەکەیت بەردەوام بە کچەکەم....(بە هەمان شێوە)
کۆتای بە گفتوگۆکەی من و بەڕێز جیۆن هات...هەمووان قسەیان دەکرد جگە لە من و جونگکووک .....
بـ.جیۆن:ماددەم بەم جۆرە نزیک بووینەتەوە پێتان چۆنە گەشتێکی بچووک بکەین؟بۆ ڤێلاکەی جونگکووک......ئێمە ٣ کەسین و ئێوەش ٤ کەسن ئەوە گەشتێکی
بچووکی خۆشدەبێت.بـ.کیم:ئەوە زۆر باشە منیش ئەوەم بەلاوە خۆشدەبێت (بە زەردەخەنەوە)
چی دەربارەی ئێوە خانمەکان (کاتێ سێری خـ.کیم و خـ.جیۆنی کرد)خـ.جیۆن؛ئای ئێمەش ئەوەمان بەلاوە باشە....
خـ.کیم:بێگوومان.....ئەی چی دەربارەی کارەکانی کۆمپانیا وە منداڵەکان؟!
جونگکووک:ئەوە ئاساییە دەتوانم بۆ ماوەیەک بیکەمە پشوو هیچ زیانێکی نابێت بۆ کۆمپانیاکەم....وە دەربارەی ئیلی و تای نازانم....(کاتێ سێری ئیلی کرد)
تای:ئەوە کێشە نابێت بیکەینە پشوو بۆ ماوەی هەفتەیەک...بەڵام من بەڕێوبەرم ئیلی سەرۆکە ئەو دەتوانێ بڕیاربدات....
ئیلی:ئاهـــ...بەڵێ بێگوومان دەتوانم بیکەمە پشوو بۆچی نا هەم ئەوەم بەدڵە...
بـ.جیۆن:ماددەم ٥ شەمە دەڕۆین...ڕێگاکە تەنها ٢:٣٠خولەکە وە ڤێلاکە نزیک دەریایە...وە ٥شەمە کەشەکەی خۆشدەبێت....ئێوە پێتان چۆنە کاتژمێر چەند بڕۆین!!؟بـ.کیم خاتونەکان
بـ.کیم:کاتژمێر ١٠-١١؟،
خاتوو کیم و جیۆن کەمێ سەیری یەکیان کرد وە وتیان...
خـ.کیم/جیۆن:کاتژمێر ٩-١٠
بـ.جیۆن:ئەوە زۆر باشە هەم ئەوکاتەش جادە چۆڵ دەبێ و زووتر دەگەین.
.
.
.
.
.
هەمووان نانی ئێوارەیان خوارد ئیلی ڕۆیشتە باخچەکە و دانیشت.....ئەوانی تریش لە ژوورەوە قسەیان دەکرد و قاوەیان دەخوارد.....ئیلی:(هەست دەکەم ئەم ماوەیە جونگکووک کەمێ سەیر ڕەفتاردەکات....باشە بۆچی بەو جۆرەیە؟ئاهـــ ناشێ منی بەدڵ بێ؟!نانا نەخێر ئەوە ئەستەمە چۆن دەکرێ منی بەدڵ بێت......بەڵکو من هەستم بۆی هەیە.....ماوەیەکی زۆرە هەستم بەوە کردووە هەرکاتێک نزیکم ببێتەوە دڵم دەستەکات بە لێدان بە خێرای...هەمیشە نکۆڵیم دەکرد لەوە مێشکم قبووڵی نەدەکرد و دڵیشم بەرگەی نەدەگرت.....)
YOU ARE READING
『زەردەخەنەکەت دڵم دەبات...』🌬️モら(تەواوکراوە)
Romanceچۆنن جەماعەت ئەمەش چیرۆکی نوێ....هەر لەسەر جونگکووکە☺️هەوڵەیەم بە زووترین کات تەواوی بکەم بۆتان و ئەمەش هەروەک چیرۆکەکانی کەم فکرەی خۆمە و مافی بردنیت نیە بردنی ترسنۆکی و لاوازیت پیشان دەدات.... جۆری چیرۆک:کۆمیدی~ڕۆمانسی دەستپێک:٣-٩-٢٠٢٤ کۆتای:١٨ـ٩ـ...