Bir prens için bu hayatta ki, en önemli şey babasından sonra kral olmaktır. Jungkook babasının veliaht prensi olmak için elinden geleni yapıyordu, bunun için yapmadıgı şey kalmamıştı fakat babası onun cesaretini görmezden geliyordu... Aslında babası onun ileride ne kadar cesur bir kral olacağını sezmişti, fakat o bunun için daha çok erken oldugunu düşünüyordu.
Babasının 3-cü oğlu olan Jimin in, babasından hiç bir beklentisi yoktu kendine kapanık şekilde büyüyen Jimin, zamanının tümünü kitaplarla ve hayvanlarla geçiriyordu.
Onun tek arkadaşı sevimli tavşanıydı...
Odasında kitap okuyorken aniden kapı çaldı, bu hizmetçisiydi.
"Efendim girebilir miyim?"
"Gel!"
"Majesteleri sizi odasına bekliyor!"
"Tamam siz gidebilirsiniz!"
Jimin kitabını raf a koyarak babasının yanına geldi...
"Beni çağırmışsınız majesteleri!?"
"Ne zaman bana benzeyeceksin prens Jimin?"
"Bunun için elimden geleni yapıyorum efendim"
"Hayır oğlum. Sen bunun için parmagını bile oynatmıyorsun!"
"Ne yapmamı istiyorsun baba?"
"Senin veliahtım olmanı istiyorum Jimin!"
"Abilerim varken benim veliaht olmamı mı istiyorsun baba?"
"Evet oğlum"
Jimin hiçbir şey söyleyemedi çünkü onu sevmeyen abileri ve ona her zaman engel olan kraliçe (üvey) annesi vardı...
"Çok iyi bir kral olup Jungkook u öldürmeni istiyorum!"
"....Benim onunla hiç bir düşmanlıgım yok baba!"
"Ama onun seninle düşmanlıgı illaki vardır."
"Baba o benim kuzenim sayılmaz mı? ona karşı içimde zerre kadar nefret büyütmüyorum!"
"Biz sadece kan kardeşiydik Jimin bunu unutma! Ve o bana karşı gelerek haddini aştı!"
Jimin daha fazla konuşarak kendini yormak istemiyordu...
....
"Hazırlan Jimin birazdan av a gideceğiz!"
"Eğer yine tavşan avlayacaksan ben gitmek istemiyorum efendim!"
"Hayıır, eminim bu sefer ki avım seninde hoşuna gidecek!"
"Tamam baba!"
Jimin av a gitmek için hazırlandı, onun aldıgı tek şey hançeriydi...
......
Jungkook ta aynı ormana av için gitmişti ceylan avı onun çok hoşuna gidiyordu... Her anını zevkle yapıyordu fakat kafasının içinde ki cevapsız sorular ve tedirgin olmalar Jungkook a av sırası engel oluyordu o tüm sinirini dağlardan taşlardan çıkarıyordu...
....
Jimin sessiz bir şekilde babasının yanında ilerliyordu, bulundukları yerde ne bir hayvan ne de bir kuş vardı. Bu Jimini rahatsız ediyordu.
"Baba... ne avlıyacağız?"
"Sakin ol Jimin! avımız çok yakındaa!!"
Bu zaman askerlerden birisi krala yaklaşarak kulağına bir şeyler fısıldadı. Sinsi bir sırıtışla okunu hazırlayıp yayını geren kral hedefini belirledi, Jimin babasının hedefine baktıgında adeta şoka girmişti... O babasının bir insanı avlayacağını farkedip yüksek sesle bağırdı..
"Aaaah baba... ayağımı böcek soktu.."
Kralın arkasını dönmesiyle, Jimin in narin sesini duyan Jungkook askerleri ve ona kurulan pusuyu görüp hemen kaçtı, ağacın arkasına saklanarak onlara bakmaya başladı.
"Bunlar da kim böyle!?"
.......
"Jimin!!! Kafayı mı yedin seen? Senin yüzünden Jungkook u kaçırdım!"
"Baba... Sen gerçekten bunun, benim hoşuma gidecegini mi sandın?"
"O bir zalimin oğlu! ve senin ona acımaman gerekiyor!"
"Ben kimseye acımıyorum baba! ama senin kadar da acımasız olmak istemiyorum!"
"Her seferinde baştan anlatmamı mı istiyorsun!? Onun babası senin anneni..."
"Yeter daha fazla duymak istemiyorum!"
Diyerek atına bindi... Gözleri doluştu zavallı Jimin in, o atını sürerek oradan uzaklaştı. Jungkook duyduğu kadarıyla ona pusu kuran kralın kim oldugunu çözmüştü fakat kafasına takılan tek şey, hayatını kurtarak minik prensti... O oldugu yerden ayrılarak Jimin in peşine düştü.
Nehir kenarında oturarak ağlayan Jimin, arkasında birisinin oldugunu farkederek hançerini çıkardı arkasına döndüğü an, gıtlağına dayanan kılıçla duraklatıldı...
Jungkook acımasız bir surat şekliyle gözünü Jiminden çekmiyordu...
"Park Jimin!?"
"Evet Jeon Jungkook!"
"Demek kim olduğumu biliyorsun!"
"Bilmez olur muyum?"
"Neden hayatımı kurtardın?"
"İnsanlar av değildir."
"Ama sen benim avıma dönüştün!"
Diyerek son hamlesini kullanan Jungkook, Jimini etkisiz hale getirerek bayılttı.
Onun tek amacı babasının gözüne girmekti, ve bunu yapabildigini düşündü.
1.Bölüm son!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kαнνє gözℓü тανşαи - JiKook/Kookmin
General Fiction𝘽𝙪 𝙗𝙞𝙧 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆 𝙛𝙞𝙘'𝙞𝙙𝙞𝙧, 𝙙𝙚𝙨𝙩𝙚𝙠 𝙤𝙡𝙪𝙧𝙨𝙖𝙣𝙞𝙯 𝙘𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪 𝙤𝙡𝙪𝙧𝙪𝙢. 𝙐𝙢𝙖𝙧𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙜𝙚𝙣𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯. 𝙆𝙪𝙧𝙜𝙪 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙧𝙞𝙮𝙞𝙢. 𝙔𝙤𝙪𝙏𝙪𝙗𝙚 𝙠𝙖𝙣𝙖𝙡𝙡𝙖𝙧𝙞𝙢𝙖 𝙙𝙖 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙚𝙧𝙞𝙢. :@𝘿𝙧𝙖𝙘𝙪...