,,Mm.. co je? Musíte pořád tak řvát?" probudil se černovlásek a zvedl hlavu.
,,Copak jsi snad neslyšel o čem je řeč?" rýpla si Ino.
,,Ne, spal jsem, kdyby tě to zajímalo" protočil očima a narovnal se. Oči mu sjely k jeho spolusedícímu, který ho propaloval pohledem.
,,Gaara nám tady zrovna vyprávěl, jak moc mu na tobě záleží" usmála se Temari.
,,C-Co?" zrudl.
,,Nechápu proč to vytahuješ. Je jeho problém, že mě neslyšel" zapojil se rudovlásek chladně do konverzace.
,,To je vtip že?" zamračil se Lee.
,,Ne, fakt to řekl" potvrdil Neji zcela vážně. Gaara mezitím nabral do tváří sytě rudou barvu. Černovlásek na něj uvalil své tmavé oči a těkal jimi po jeho obličeji.
,,Jen jsem říkal, že jsi můj dobrý kamarád" zalhal. V pozadí třídy se ozval tichý smích.
,,Bože.." složil si obličej do dlaní.
,,Ále no tak Gaaro, však je to od tebe hezké" povzbuzovala ho sestra.
,,Vtipné" rýpnul si Shikamaru. Neji sice nevěděl, co se v něm momentálně odehrává, ale zcela jistě věděl, že své pocity určitě přehodnotil. Nakonec mu snad došlo, že pro něj Lee něco znamená. Za to Naruto se nadšeně rozhodně netvářil. Leeho propaloval znechuceným pohledem a ještě si v hlavě přehrával všechny okamžiky, kdy měl možnost mluvit s Gaarou. Byl tak rozzuřený.
,,Hele, nechte Gaaru bejt, očividně mu to není příjemný!" docupital k jejich lavici blonďák. Rudovlásek se na něj jen vděčně podíval a pousmál se.
,,Díky.." zvedl k němu hlavu. Naruto na něj místo odpovědi jen mrkl jedním okem.
,,Tak snad se uklidníme ne? Už zvonilo!" srovnala si je Anko, přicházející do třídy. Všichni se urychleně posadili na svá místa.
,,Tak se mi to líbí."
~~~
,,Dneska bych večer něco podnikl. Nezajdeme si večer na pivo?" navrhoval Kiba.
,,Sorry brácho, ale mám takový pocit že ne všem z nás už bylo 18" nadhodil Shikamaru.
,,Jo? Komu ještě není?" ohlédl se po zbytku party. Ruce zvedli jen Naruto a Gaara.
,,Jaj.. tak si dáte limču, no" mávl rukou.
,,No to je super, takže vy se nalijete a my vás pak potáhneme domů, jo?" oponoval Naruto.
,,No.." zasmál se Choji.
,,Já každopádně nejdu" oznámil Neji.
,,Cože? Proč?" vyptával se Lee zmateně.
,,Protože jdu večer s Tenten do čajovny" usmál se pyšně.
,,Cože?! Ty máš jako rande a nás kámoše v tom necháš, jo?" vyjekl Choji.
,,Jo, však proč ne" rýpl si.
,,Já také nejdu, slíbil jsem mámě že zvětším naši mravenčí farmu" doplnil Shino.
,,No super.." protočil Shikamaru očima.
,,Takže já, Choji, Naruto, Gaara, Lee, Shikamaru.. to jde. Tak sraz v 17:00 na náměstí?" navrhl Kiba celý natěšený.
,,Jasně" odkývali mu to Shikamaru a Choji.
,,Budu tam jako na koni!" sliboval Naruto.
,,Také dorazím" odpověděl Gaara chladně.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanficNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...