1.Časť

28 3 4
                                    

Napíšem vám prečo sa rozpadajú vzťahy a prečo nenájdeme spojenie, ako všetko stoho von .
Otázka : Prečo si dievčatá myslia o sebe že sú pekné ? Alebo prečo nie ju sami sebou ? Hmm 🤔 každý normálny chlapec , chlap vie že krásu nemusí ju ohodnotiť napr : že je 10/10 alebo že pozri aká si ! Neviem ja si myslím že keď chce tak ju bude baliť a keď nie tak sa na ňu ani okom nepozrie , skús sme troška rozmýšľať 🧠 a zapnúť niečo čo je na hlave a bude to lepšie pre oboch 👍🏻 zalepí te si staré rany 🫀❤️‍🩹 a lepšie sa pochopíte .

No vždy je to o komunikácii medzi vami a pohľadom na seba tam je to spojenie , či ideš do toho alebo ideš von stoho 🤨 .

No ale aj tak prečo sa rozpadajú vzťahy? Toto bude téma ktorá bude nás lámať prečo a prečo ?!?

Za 1 : Prvá osoba málo lásky od rodičov 2: Osoba veľa lásky od rodičov - za 3 : Prvá osoba nevie čo chce ? Je príliš mladá aby mohla ísť do vzťahu . Za 4 : Druhá osoba je staršia od prvej chce ísť do vzťahu mal/a to vysporiadané v hlave 🧠 aj z minulosťou. Za 5: Prvá osoba nepovie pravdu začne klamať pri rozhovore .
Za 6: Druhá osoba sa zamiluje do prvej osobe stoho dôvodu že sa mu páči . Za 7: Prvá osoba si stoho nič nerobí nieje sympatický pre ňu v myslí ho ohodnotí 4/10 . Za 8 : Druhá osoba pociťuje chvenie chce mať spolu niečo viac 🤔😆 asi chápeme kým mieri . Za 9: Prvá osoba sa smeje jeho vtipom 🤨😮‍💨 . A za posledné 10: Druhá osoba je tak zamilovaná že keď urobí chybu tá prvá osoba neviem zostane pri nej a bude pociťovať tú prvú osobu že čo urobila 😓 budú spolu plakať prvá osoba kvôli tomu že urobila chybu a druhá osoba že zlomila srdce 💔 a tá prvá osoba si neuvedomila že čo urobila ..

Je to smutné ale je to tak 😢😞 je jedno aká je generácia či 1990 - 2000
Sú to rodičia ako vychovávajú deti potom sa to takto odzrkadlí .
Či pustí dieťa von o 08:00 a vráti sa o 00:00 . Je že na nich nezáleží - ale keď pustí dieťa o 08:00 a vráti sa o 18:00 tak toto značí že je dobrá výchova.

Zatiaľ ďakujem

Láska ma viac slov Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt