~ Playlist ~
Jason Mraz - I Won't Give Up
HAN - Wish You Back
Tom Odell - Black Friday
It's all in my head
It's all in my mind
Kolejna noc spędzona tu, w studiu. Dla niego. Chce skończyć to pisać. Za wiele emocji naraz kotłujące się w moim sercu potrzebują ujście. Nie przez złość. Nie przez siłę. Nie przez krzyk. Ani przez płacz. Piosenka. To jest coś dzięki czemu radze sobie z lekiem, strachem, miłością.
Moim językiem miłości jest muzyka.
Z godziny na godzinę coraz trudniej jest mi utrzymać powieki otwarte. Długopis nala znajduje się w mojej dłoni lecz nie pisze. Kartka tylko w połowie pełna. Albo w połowie pusta.
- Hanee? Dlaczego nie śpisz? - moje kochanie się martwi? Przepraszam, ale che to napisać., dla ciebie Chanee. Tak długo tego nie słyszałeś.
- Zaraz kończę, nie przejmuj się kochanie.
- Zostać z tobą?
- Jeśli tylko chcesz.
Zawsze siadasz koło mnie. Więc dlaczego wziąłeś mnie na ręce i położyłeś mnie obok siebie na kanapie w tym studiu? Ale to miłe, lube to. Lubię twój dotyk. Lubie ciebie.
Twój oddech na skórze zawsze wydawał się chłodny, ale teraz jest ciepły, tak jak twoje serce.
- Dasz radę Sunge. Wiem to. Uda ci się przekazać swoje uczucia. Uda ci się przelać je na papier. I tak samo wspaniale uda ci się je wyśpiewać. Pokocham ta piosenkę bo pokochałem ciebie.
- Zrobię to. Dziękuje za wszystko. Ty wiesz.
- Tak, ja wiem, Hanee.
Could you show me
How it's done?
Potrzebujesz snu. Zawsze go potrzebowałeś bo strasznie dużo pracujesz by nasz zespół był jak najlepszy. Więc cie nie budzę. Potrafisz zasnąć tak szybko tylko ze mną, czuje się wtedy naprawdę ważny. Czuję się kochany. Czuję się twój.
You look so pretty
Pretty like the sun.
I could watch forever
While you shine
On everyone
Pamiętam te noc gdy była pełnia. Zabrałeś mnie wtedy na balkon i po prostu przytuliłeś. Gdy nie wiedziałem jak zapanować nad moimi emocjami. Ty zawsze patrzyłeś na mnie jak na szczęście, twoje szczęście. Dałeś mi wtedy twój sweter. Było strasznie zimno, ale z tobą było cieplej. To był trzeci grudnia, zaczął padać śnieg i to właśnie wtedy w twoich oczach zobaczyłem gwiazdy. Gwiazdy które błyszczały dla mnie.
You take my hand
And hold it gently
Nie mam już siły. Życie proste nie jest. Boje się ze gdzieś coś robię źle, że popełniam błąd za błędem. Tak trudno jest mi zrozumieć ten świat. Jak ty to robisz Chan? Pomagasz, dbasz, opiekujesz się, wspierasz, dajesz rady znieść tak wiele. Nawet teraz, gdy jesteś pogrążany we śnie. Mam nadzieje że odpoczywasz.
I'm so selfish
And you're so kind
It's all in my head
Baby, i can't breath
What is happening to me?
W Australii jest naprawdę pięknie. Zwłaszcza przy zachodzie słońca. Pocałowałeś mnie tam po raz pierwszy, z ręka w moich włosach i łzami na twarzy. Tak wiele chciałeś powiedzieć, przekazać, wyznać. Wystarczył pocałunek i wiem już wszystko. Ty mnie... ja ciebie też...
I wanna better body
I wanna better skin
I wanna be perfect
Like all your other friends
Czy jestem dla ciebie wystarczający? Jestem wystarczająco piękny? Twoja odpowiedź zawsze brzmi tak. Zawsze wtedy mówisz że uwielbiasz moje oczy koloru czarnej kawy, usta tak delikatne jak porcelana, włosy miękkie jak jedwab. Nigdy nie mówiłeś o mnie źle. Nigdy tez nie pozwoliłeś nikomu tego robić. Chronisz mnie przed złym jak anioł stróż. Może nie masz skrzydeł, nie posiadasz aureoli i nie masz magicznych mocy, ale zawsze stajesz w mojej obronie bym był bezpieczny. Jestem bezpieczny w twoich ramionach. Ja tez chcę cię chronić.
You look so pretty
Pretty like the wind
Zabierz mnie z powrotem do nocy w której się poznaliśmy. Kiedy noc była pełna grozy a twoje oczy napełniły się łzami. Gdy zaczynałeś tracić nadzieję. Kiedy jeszcze mnie nie dotknąłeś, gdy nie widzieliśmy przyszłości. Twoje marzenia były spowite mgłą, mimo to ja za tobą podążyłem by stanąć razem z tobą u szczytu. Stałeś się dla mnie przywódcą i liderem, miłością i przyjacielem.
Every time you touch me, I feel adrenaline
I see the darkness where you see the light
Chan, nić przeznaczenia wybrała ciebie lecz ja wiem że kochałem cie już wcześniej. Całym sobą. Zaczynając od przyjaźni, po braterstwo, aż do miłości która darzę cie dziś. Nieustanną jak pory roku. Kolorową jak liście jesienne. Czystą jak śnieg zimowy. Ciepłą jak letnie słońce i delikatną jak płatki kwiatów w wiosenny poranek. I nawet teraz gdy stoję przed mikrofonem śpiewając tą piosenkę nadal to czuje. Słuchasz ją, siedzisz wpatrzony we mnie. Rozumiesz mnie. Rozumiesz moje uczucia. Rozumiesz piosenkę. Rozumiesz, że CIĘ KOCHAM.