Bölüm-11 Soğukluk

164 19 0
                                    

Kou, Keiko, Kohana ve Kaoru artık umurumda değildi. Yuu ile olduğum zaman mutlu oluyordum sadece. Hep hep hep hep hep onun yanında durmak istiyordum. 

-Yuu! İlk ben geldim nerede kaldın?

-Sanane.

-Ha-ha çok komik.

-Komik olsun diye yapmıyorum zaten.

Hava serindi ama sanki yanıyordum.

Bana soğuk davranıyordu. Bu içimi yakıyordu. Soğukluğu bana sıcaklık olarak geri geliyordu.

-Şaka yapıyorum!

İçime su serpilmişti.

Biraz sonra Kohana yanımıza gelmişti. "BİZİM" yerimizi, Yuu ve benim yerimizi nereden biliyordu bu aptal? Yuu benim yerime onunla konuşmaya başlamıştı. Çok sinirlenmiştim ve içimden çığlık atarak ağlamak geliyordu. 

-K...Kohana burayı nereden biliyordun ki sen?

-Yuu çağırdı beni! İhi...

İhi... mi?  Yuu mu? İçimden binlerce kez hayır diye geçirdim. Kohana Yuu 'ya aşık olmuştu. 

-B...ben eve gidiyorum.

-Neden Yumemi? Kalsana biraz daha.

Yumemi demişti. Bana Yumemi demişti. Hemen gitmeliydim buradan.

-Hayır gitmem gerek. Size iyi eğlenceler. Yumasaki...

-Tamam.

-Tamam! İhi...

Umurunda bile olmamıştım. İyi eğlenceler dediğim anda kafasını Kohana 'ya çevirmişti. Biraz uzaklaştıktan sonra arkama baktım. Gülüşüyorlardı. Neden ağlıyordum ki? Böyle şeyler olabilirdi. İki insan birbirini sevebilirdi. Neden ağlıyordum? 

Ahh... Tabi ya!

Ben Yumasaki 'yi seviyordum.

Yuu 'yu seviyordum.

Ama görünen o ki Kohana 'yı sevmekle meşguldü...

Yumasaki Kohana 'yı seviyordu.

Yuu... Yuu 'm Kohana salağını seviyordu.

BENİ DEĞİL!

Duygusal mı Duygusuz mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin