Egy döntés/ Új korszak kezdete?

20 2 0
                                    

Évezredekkel ezelőtt a mikor még nem léteztek a vérivók, halhatatlanok. A "gonoszok" világra szült teremtményei.

Élt egy asszony, meglett koros volt már család hiányában napjai végeláthatlanok.

Egy reggelen kendőt ragadott s ugy gondolta most véget ér, a magány a bánat az idő. Ki sétált a közeli folyóhoz s leült annak sodrásában tekintetét az égre szegezve. Végig gondolta éveit s számba vette útját keresztező köveit.

—Semmi nem marad örökömben s életem nagyrészét elért cél nélkül lassan fejezem be—mondta a fűben hanyat fekve és a felhőkre nézve álmodozott.

—Mit tennél asszony ha esélyed lett volna mind ezt megváltoztatni?
Mit áldoznál fel egy új esélyért átírt sorsért, családért—hangzott a feje felől egy alvilági hang, rezgő erő teljes és átítatta az asszony orráz a mentol és liliom illata.

—Már álmodok is?—kérdezte hitetlenkedve a hang a kérdés nem lehetett valós semmiben.

Egy vörös hajú fiatal férfi hajolt az asszony fölé fogai fehéren csillogtak ajkaiból ki törtek metsző fogai körmei feketén ütöttek el hófehér bőrétöl és mosoly leledzett ajkán ahogy közel hajolt az asszony arcán végig simitva újra megszólalt.

—Nem álom asszony bármilyen kérésedet teljesíthetem az árát viszont megkérem mondd mit ajánlasz egy új életért cserébe?—Kérdezte a férfi arcát hátulról erős fény vetítette talán egy csillag lehetett.
Nappal csak a Nap? Vagy más?

Destiny: A Herceg életeOnde histórias criam vida. Descubra agora