Malsawmsanga pov:
Ka nu che rak rak thawm chuan min tiharh zawk mai tho chhuak nghalin bathroom ah chuan ka intifai sawk sawk a a ngaite in ka nu chu ka pui leh rei lo teah chuan ka nau pawh chu a rawn tho chhuak ve bawk a "Tukin chu kaihthawh i ngai lo ve ngei" ka lo tifiam zeuh "I ninawm" tih pah chuan a intifai ve bawk.Bathroom atanga a rawn chhuak chu "Alex-a ka van hmu leh chak tawh" a rawn tichhuak a "I lerh ltk ka thianpa pawh" ka sawi zawh hma chuan a room ah a lut leh daih ka sawi chhunzawm leh ta chuang lo a...
Rei lo teah chaw te chu eiin hna chu ka kal leh ta a
Vawin chu kan buai ve khawp mai ka nau pawh chu a rawn lut kawi leh tawh biklo a ka lawm ru angreng viau,a tawngthei sia kalo zak zawk thin.
Tlai lam dar 4:30 velah chuan nimina ka nau sawi Alex-a a tih chu amahin dawrah chuan alo lut a ka lo uksak vak lem lo a thil order kava dah lai chuan min lo en kur mai ka en zawk ringawt choka lamah chuan ka let leh ta a ka tihtur ka tih zawh meuh chuan ban alo hun der tawh, Ruatsanga nen chuan dawr chu kan tifel a haw tum chuan kan inpuahchah ta a,chhuah ka tum lai tak chun nichina Alex-a thutna hnuaiah khan phone lo tla bal hi kava hmu a ka chhar vat ka han hmeh en chuan wallpaper ah hian Alex-a thlalak alo lang kulh ka buai ru angreng viau a phone anih ring chuan ka ak a,naktukah ka nau ka thawn mai ang ti rilru neuh neuh pah chuan ka chhuak ta a.Ruatsanga bulah chuan "hei phone ka chhar a" ka han ti a,a ni chuan ngaihpawh hmel loh tak chuan "Ava buaithlak" a lo ti ringawt "Nia" tih chauh chuan ka chhang a,kawngah chuan kan inbe pah mawlh*.
In ka thlen chuan ka roomah lut tlang nghalin ka phone chhar chu ka han phawrh a,mak tak maiin alo in lock lo, mahse ka khawih sak ta lem chuang lo a,ka nau rooma luh tum chuan ka chhuak a,ka nu chuan "Kha i nau kha vawin a school bang kha a khua a rawn sik haw ringawt a,a buaithlak dawn khawp mai" alo ti a,chhang ta lem lo chuan ka va lut tho, a khumah chuan alo mu bam a,"Emy i khua chu ala sik ami" ka ti a "Aw la sik deuhreuh" tih pah chuan ka lam chu a rawn hawi a,keichuan "Hei vawin khan kan dawrah Alex-a i tih khan a phone a theihnghilh a naktukah pe rawh aw" kalo ti a "Aw dawhkan chungah khan dah rawh tih pahin a khum bula dawhkan chu a kawk zeuh,keipoh chu ka dah zawh chuan ka chhuak ve ta nghal mai a.
Ka nau chuan chaw pawh chu a rawn ei peih lo,ni hnih school a kal dek dek a,a rawn dam lo haw ringawt chu niah a buaithlak dawn khawp mai.
Zingah chuan ka nu chuan "I nau chu a la ziaawm thei lo aniang a khua a la sik" a lo ti a,a roomah chuan lutin dawhkan chunga ka phone dah pawh chu a ngai*in alo la awm,school a kal theih ka rin loh avang chuan phone chu ka la a ka chhuak zui ve ta nghal.
YOU ARE READING
HUG ME!
FantasyKa vawikhat ziahna tur ania ka thiamlo viau naa mahse story ziah hi kalo chak ve thin ltk a chhiar dan kha min lo thiamsak mai dawn nia🙏😉chhiar tawp la nihmai chu