✨🧜‍♀️✨

122 20 53
                                    

Daleko od brzegu oceanu, gdzie woda jest czysta niczym kryształ, w najgłębszej głębi istniał świat syren

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Daleko od brzegu oceanu, gdzie woda jest czysta niczym kryształ, w najgłębszej głębi istniał świat syren. Wszystkie miały piękne głosy, które zwabiały różne stworzenia morskie. Ich władca pozwalał im na wszystko, mogły żyć i robić co tylko chcą, poza jedną, jedyną rzeczą, nie mogły pokazywać się ludziom i podpływać do brzegów.

Żadna z nich nawet nie próbowała tego robić gdyż ich lud bał się człowieka. Ich legendy głosiły iż niegdyś dwie małe syrenki podpłynęły do brzegu, a ludzie którzy, zobaczyli te dwie istoty, brutalnie je zamordowali.

Jungkook był młodym Syrenem, miał najpiękniejszy głos w całym oceanie, wiele syren naprawdę mu tego bardzo zazdrościło gdyż nim potrafi owładnąć dużymi stworzeniami morskimi takimi jak wieloryby, orki czy narwale. Jego ulubionymi zajęciami było pływanie z nimi lub delfinami oraz szukanie błyszczących kamieni i muszelek, którymi kochał się przyozdabiać i tworzyć z nich różne piękne rzeczy.

Jednak w odróżnieniu od innych syren, Kooka bardzo ciekawił świat ludzi, marzył o tym by kiedyś zobaczyć jednego z nich. Uwielbiał też czytać morskie księgi o nich, które nie zawsze mówiły prawdę.

Dlatego każdej nocy wymykał się z królestwa i wypływał na powierzchnie skąd można było podziwiać ląd zamieszkany przez ludzi.

Jednak mimo wszystko trzymał się stamtąd daleko i nigdy nie widział człowieka, gdyż z takiej odległości byłoby to nie możliwe. Rozmarzony opierał się o skały i wyobrażał sobie jak spotyka człowieka, który pokazuje mu swój piękny świat.



______𓆟______

♬ - Gdy zobaczysz ten znak, włącz muzykę w tym momencie aby lepiej wczuć się w opowieść. (Koniecznie na słuchawkach)

☆ - Gdy zobaczysz ten znak, obejrzyj filmik na samej górze aby poczuć się jak w opowieści.

Zwracaj uwagę na zdjęcia zamieszczone na początku i końcu rozdziału.

Daty publikacji rozdziałów:

3 - 17.11.2024.
4 - 24.11.2024.
5 - 01.12.2024.
6 - 08.12.2024.
7 - 15.12.2024.
8 - 22.12.2024.
9 - 29.12.2024.
10 - 05.01.2025.
11 - 12.01.2025.
12 - 19.01.2025.
13 - 26.01.2025.
14 - 02.02.2025.
15 - 09.02.2025.

(Daty będą usuwane na bieżąco)

______𓆟______

Jest to moja pierwsza książka napisana tak bardziej na poważnie, przy której spędziłam wiele godzin choć może nie być tego widać, więc liczę na wyrozumiałość, dużo gwiazdek, komentarzy i szukania błędów, które często robię ❤

♪♬❀𝑺𝒊𝒓𝒆𝒏 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌❀♬♪ ᴶⁱᵏᵒᵒᵏ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz