Sakin geçen bir hafta, bu zaman içinde herkes yaralarını sarmakla meşguldü.
Dağkan'ın bölgesinde Karanlık elementerler hezimete uğrasada diğer uzmanların bölgesinde durum pek iç açıcı değildi.En çok hasarı alan garip şekilde Eden oldu.
Elfida'nın kurduğu cadı eğitim kampları onlar için çok önemli stratejik kazanç sağlasada yaralananlar hatta hayatını kaybedenler o kadar da az değildi .Köşkte sakin geçen gün Eden'in süpriz ziyaretiyle hareketlendi .
Amaya Dağkan'ın özel izniyle Erva'nın yanında bir nevi inzivaya çekilmişti.
Dağ havası Amaya'nın enerjisini yükselttiği gibi içten huzura ermesindede önemli faktör oluşturuyordu.Akşamın kızıllığı gök yüzünü süslerken karşında Berk'i gören Amaya .
. Burda olduğuna göre huzur buraya kadar desene .Tüm dişlerini gülerken gösteren Berk
. Güzellik beni kulübeye davet etmeyecekmisin?Külübenin önünde meditasyon yapan Amaya oturduğu yerden kalkıp üzerindeki tozu silkeledikten sonra ,
. Gel bakalım . Deyip kulübeye girdi peşinden giren Berk'e sandalyeyi gösterip
Otur bakalım.Kulübeyi meraklı gözlerle inceleyen Berk
. Nasılsın ?Amaya çektiği sandalyeye oturup,
. Dağkan hatırımı sorman için seni göndermedi herhalde ağzındaki baklayı çıkart.Geri çağrılma ihtimali Amyanın hiç hoşuna gitmemişti .
Kulübede olmayı daha doğrusu Dağ'da olmayı seviyordu.. Eden köşke geldi Dağkan biran önce gelmeni ve tatilinin bittiğini söyledi .
. Neden geldiki ?
. Kimse bilmiyor ben gelmeden Dağkan'ın odasına giriyorlardı .
Amaya bulduğu kalem'le kağıdı alıp Erva'ya ,
* Teyze acilen gitmem gerekti.Yazıp notu Ervanın okuması için kapıya yapıştıran Amaya Berk'le birlikte köşke ışınlandı .
Havadaki soguk dalga Amaya'nın dikkatinden kaçmamıştı .
. Hava çok mu soğuk ?. Vali bey ısıtma sistemini tamir etmesi için Tunçtan yardım alıyor.
Bakışları camdan dışarıya kayan Amaya dizlere kadar karı görünce yüzündeki tebessüm tüm çehresinin ışıldamasına sebep oldu.
Berk'in dikkatinden kaçmayan bu durum
. Yüzün ışıldıyor daha dikkatli olmalısın güzellik .
Benden bu kadar gerisi sana ait . Bakışlarını Dağkan'ın odasının olduğu yöne çevirdiğinde Amaya'da istemsizce Berki'n bakışlarının olduğu yere baktı.. Tamam tamam git sen .
Eliyle Berki geçiştiren Amaya'nın bakışları hayla aynı istikamet üzerindeydi .Bir dakikalık bekleyişin ardından , hadi bakalım gidip neler olduğunu öğrenelim .
Adımlarını merdivenlere doğru atarken bir yandan da Eden'in neden geldiğini düşünen Amaya fazla hızlı olmayan Adımlarla Dağkan'ın odasına vardı.Kapıyı iki kere vurup içerden gelecek sesi bekledi.
. Gir.Kapıyı açıp içeriye girdiğinde Eden'i ve Sağ kolu olan kıza kısa bakış attıktan sonra Dağkan'a
. Beni çağırmışsın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...