1. Bölüm

9 0 0
                                    

   • Arkadaşlar bu hikaye full kurgu ve hayal dir .

  Gecenin babannesinin yaşasığı kasaba bu şekilde ve evide

Yazar'ın  Anlatımıyla

      Hayat neden bu kadar acımasız ve zalimdi. Neden gerçeklere kör'dü insan,
Hayaller mi o kadar güzeldi yoksa gerçekler mi bu kadar kötü ve isyankârdı. İnsan gerçekleri bilmek istemez kendi inandığı şey ile hayatını devam etmek ister. Neden mi çünkü insanın içindeki olan şey bu, bunu durduramayız , durduramazlar. Bazen düşün priz neden böyle olduğunu ama sonra düşünmekten sıkılırız biz insanlar kendimizi yorucak yada uğraştırıcı işlerden kaçınırız bu düşünmek olsa bile... Kapalı kutu gibi kapanırız kendi içimize  çünkü insanlardan kaçınırız. Bunun sebebi ise gerçeklerden kaçmamız kendi hayal dünyamıza sığınırız . Dış dünya ile soyutlaşırız çünkü orada olanlar hakında ya unutmak isteriz yada olabilecekler hakkında bilmek istemeyiz. Bizler sadece kendi iç dünyamızda yapmaya devam etmek isteriz çünkü kendimiz için en iyisinin bu olduğunu düşünürüz. Neden
mi çünkü biz bir insanız. Bunları düşünmekten uyuyamamıştı Gece sabaha kalmıştı yine hayatı sorguluyordu. Gece üstündekileri pijamaları değiştirmek  ve ihtiyaçlarını karşılamak için banyoya doğru adımladi üstüne köyü mavi bir tişört altınada gri bir kot şort geçirmişti, elini ve yüzünü yıkadıktan sonra diğer özel ihtiyaçlarını karşılayıp mutfağa doğru giderek kendine kahvaltı hazırladı. Kahvaltısını yaptıktan sonra saatin 08:05 olduğunu farketti bugün okul yoktu ama sadece Gece için yoktu çünkü bugün babaannesinin ısrarları ile kasabaya taşınacaktı. Taşınmak onun için basitti nasıl olsa ev eşyalı bir şekilde kirada oturuyordu. Bunları düşünürken yine aklına o anı gelmişti...
    
Flaşback...
 
  Bugün bu ailenin en mutlu günlerinden biri idi. Onlar için özel ve sevecen tatlı bir telaşlı günleriydi çünkü bugün Gece 17 yaşına basacaktı Gece çok heyecanlıydı çünkü ailesi ile pek zaman geçiremiyordu bunun sebebi ise ebeveynleri doktor olmalarıydı hastalarla uğraşmaktan çocukları ile zor vakit geçirebiliyorlardı.
Gecenin anne ve babası kızlarının bu kadar hızlı büyümesini hüzünlenselerde Gecenin bu heyecanlı halleri onları bu düşünceden uzaklaştırıyordu onun bu hallerini çok seviyorlardı bu özel gün için sahil kenarına bir restoranda masa ayırmışlardı ve anne ve babası Geceyi bekliyorlardı Annesi " Gece kızım nerede kaldın yoksa restorantın kapanma saatini mi bekliyorsun hahaha " Gece annesinin söyledikleri karsısında odasında makyaj masasında hazırlanırken kımırdamıştı. Gece " Anne bana kalırsa evde kutlayalım dicemde kırkyılın başında evden ailecek çıkıcaz sizin için kendimi hazırlıyorum biraz relax lütfen " Bunu söylerken sonunda kahkaha atmıştı çünkü çok mutluydu. Gece'nin hazırlanması bitmişti babası Geceyi merdivenlerden inerken görünce bir ıslık çaldı ve " Fıstığım ne kadarda güzel olmuşsun " " Yiaa gerçekten mi "babası kızının yanaklarından sulu sulu öptü biliyordu kız böyle öpüşmeyi çok seviyordu çünkü babasının sevgisini bu şekilde ifade ettiğini çok iyi biliyordu. Hep beraber siyah mersedes arabalarına doğru ilerlediler ve arabaya bindiler . Gece arabada son ses müzik açtı ve öyle ilerlediler. Restorana geldiklerinde Geceyi çok büyük süpriz karsılıyordu Gece çok duygulanmıştı onun için unutulmaz bir doğum günüydü. Gece bittikten sonra aile arabalarını ilerlediler Gece çok yorulmuştu arabada direk uyumaya hazırlanıyordu nasıl olsa babası onu odasına taşırdı öyle değil mi ama nereden bilebilirdi ki frenleri kopmuş bir tırın onların üstünden geçeceği o kazadan sadece Gece hafif sıyrıklarla atlatmıştı ama ebeveynleri için aynı şey söylenemez ebeveynleri o kazada hayata gözlerini yumdular. Gece o günden sonra eski haline dönmeye çabaladı ama başarısız oldu ama kendine söz verdi onlar için bu hayatı yaşayacağım!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız ve KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin