Cap. 1

2 0 0
                                    

Hei , eu sunt una din miile de persoane ce isi spun zilnic "ah ce viata grea am" ,dar astazi sunt aici sa imi descarc sufletul ,sa ma vindec si sa imi las experienta vieti mele aici ca dovada a existentei mele pe pamant. Poate ca viata mea nu a fost si nu e asa de grea cum o vad eu ,poate ca acum ceva ani aveam o viata chiar buna si eu nu reuseam sa o vad asa sau poate ca acum viata mea e chiar perfecta ,dar ceva ma impiedica din a vedea asta.
   Sa incep cu inceputul : totul a inceput din clasa a 9 boboc fiind la noul liceu speram ca acolo toate visele sa se implineasca...nu a fost asa ,uitanduma in urma nu pot sa zic ca perioada liceului a fost una urata ,dar nu cum ma asteptam eu sa fie. In clasa a 10 l am cunoscut pe Marko o sa ii zicem asa caci totusi nu as vrea sa isi dea seama ca scriu despre el ,nu ca ar avea el treaba cu cititul,dar asta e o alta discutie. Baiat mic de statura ,destul de bine facut ,frumusel in capul meu la acea vreme ma cucerit instant. Ei, mare greseala am facut. El e regretul adolescentei mele. Tipul era un mare mincinos ,care se lauda mereu cu bani masini ,afaceri ilegale ,etc. dar el nu avea nimic ,era sarac lipit. Va intrebati cum de l am crezut....ei bine si eu ma intreb acum ,dar sincer aveam doar 15 ani nu imi puteti cere socoteala eram un copil (sper ca m-am scos ). Marko al meu nici servici nu avea ,era cel mai toxic om cunoscut ,orice accident ,livitura ,frustrare avea dadea vina pe mine ,ne certam zilnic si trebuie sa va spun ca eu am fost una din fetele cuminti si virgine. Cei drept fetele de genul erau cam rare in liceu si uite cum eu am picat in plasa lui. Relatia a durat un an pana ce eu am implinit 16 ani ,fara ca el sa se atinga de mine. De aici incepe calvarul meu in relatia aia. Imi aduc aminte ca lucra undeva cu ceva metal topit care ii cazuse pe picior si il ranise ,ma sunat si mia spus ca e doar vina mea caci nu am vrut sa ma culc cu el ,cum sa fie vina mea ca doar nu eu am impins chestia aia sa cada pe el (fie vorba intre noi acum as impinge ceva peste el ) in fine omul asta era axat pe chestia asta ,pana cand intro zi era foarte dragut, suspect de dragut cu mine si mia zis sa iesim undeva sa ne plimbam....si....am iesit (mare greseala )
Ma invitat la el cu pretecstul ca si-a uitat portofel...am intrat in camera lui,parca inca o vad...pereti aia albi ,si un geam micut chiar la capul patului...Imi da jacheta jos foarte politicos ,apoi dintr-o data ma ia prin surprindere ,ma lipeste de usa si incepe sa ma sarute pasional, l-am rugat sa inceteze caci nu ma simt confortabil ,iar raspunsul lui a fost "vreau sa nu ma uiti toata viata " cei drept n am sa il uit ,incepe sa traga de mine sa ma dezbrace ,iam spus ca nu vreau ,iar el ma lovit peste fata spunandu-mi sa tac ,sa dezbracat si el si sa pus pe treaba si asta a fost prima mea "noapte romantica". La final a inceput sa rada si cu un zambet satisfacut a zis "acum chiar nu ai cum sa ma mai uiti". Nustiu cum sa numesc asta cert e ca eu nu mi am dorit si regret foarte mult. Au mai trecut ceva luni in care ma mai lovea ,ma mai agresa si isi batea joc de mine , ca apoi sa aflu ca eu am fost un pariu ,el avea sotie acasa ,dar venea prin scoala pentru prostute ca mine. Acolo din fericire sa terminat relatia noastra monstruasa. De atunci au mai urmat si altele toate cu final nefericit pana cand....

O alta poveste din viata cuiva Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum