21:04:2019
"Yapma baba, ne olursun yapma!"
Olmuyordu. Küçük Bade ne kadar bağırsada, ne kadar ağlasa da babası durmuyordu. İçmeye başlamıştı babası. Ve o içmeye başladıktan sonra annesi de, Bade'de güvende değildi. Gece geç saatlere kadar eve gelmez, geldiğinde ise sarhoş bir şekilde gelirdi. Kimi zaman yemeği beğenmez kızının önünde defalarca döverdi annesini. Ama bu seferki neden bambaşkaydı.
" Nerde dedin nerde?!"
"A-amerikada."
"Ne demek Amerika'da ulan karı!" deyip yüzüne sert bir şekilde tekrar vurdu. "Neden engel olmadın!"
"Çocuğa çektirmediğin kalmadı! Bu cehennemden kurtulacakken birde engel mi olsay-"
Sözü yarım kaldı Ayşe hanımın. Kocası kolundan sıkıca tutmuş ve tek bir hamlede kırmıştı.
"Anne!" diye bağırdı Bade. Gitmek istiyordu ama korkuyordu.
"Peki o zaman." dedi Emre alaylı tebessümle. "O zaman onun faturasını da size kesmem gerekiyor." Yerde acıyla kıvrınan Ayşe'ye doğru eğildi Emre. "Oğlunu kurtardığını zannederken, kızını nasıl bir cehenneme attığının farkında mısın?"
Gözleri büyüdü Ayşe'nin. Anlamıştı.
"Hayır! Kızıma dokunamazsın! Asla! Ne yapacaksan bana yap ama kızıma dokunma Emre ne olur!"Emre Bade'ye döndü. Hıçkıra hıçkıra ağlıyor ama bunu sesli dile getiremiyordu. Korkuyordu. Babasından çok korkuyordu. Emre Bade'ye doğru ilerlemeye başladı. Bade geri geri giderken en sonunda sırtı duvarla buluştu. Emre'nin yüzündeki iğrenç tebessüm büyüyordu.
"Ne o? Korkuyor musun üvey babandan?" dedi yalan bir üzgünlükle. "Ama babalardan korkulmaz kızım."
Elini Bade'nin saçlarına attı Emre. Yaklaşıp kokusunu içine çektiği sırada Ayşe acıyla izliyordu. Birşey yapamıyordu. O iğrenç adam ellerini kızına sürerken hiç birşey yapamıyordu. Elleri Bade'nin çenesine gitti Emre'nin. Ve sıktı. Arkasında acıyla inleyen annesine bakması için çenesini kavrayıp ona doğru çevirdi.
"Bak, annenin bana itaat etmediği için girdiği hallere bak." Gözlerine baktı. "Ama sen böyle bir kız değilsin değil mi? Sen uslu bir kızsın. Büyüdün artık değil mi?" dediği sırada Ayşe bağırdı. "Hayır! Çıkar o pis düşünceleri aklından! Kızım daha küçük! "
Bade anlamaz gözlerle karşısındaki adama bakıyordu. Büyümüştüm, ama bunun alakası neydi? İtaat derken ne kastediyordu? Emre Bade'ye döndü. "Kaç yaşındasın kızım?"
"O-on üç." dedi Bade.
Emre'nin dudağının kenarı kıvrıldı. "Kocaman olmuşsun be kızım. Ben nasıl fark edememişim? Ee tabi baba meşgul, iş falan derken-"
"Emre!" diye bağırdı Ayşe. Bir yandan da tutunarak ayağa kalkmıştı. "Kızıma dokunursan seni mahvederim." Emre dişlerini sıkmış sakin olmaya çalışıyordu. Kızından ayrılıp karısına doğru yaklaştı. "Ahh be karıcığım. Kızımızın reşit olduğunu ve bunun için hazır olduğunu neden söylemedin?" Bir yandan da cebindeki silahı çıkartıyordu.
"Seni biraz susturmamız gerekiyor sanki." dedi. Ayşe hayretler içerisinde ona bakıyordu. "Sakın! Sakın Emre. O senin de kızın. Bunu ona yapamazsın-" diyeceği sırada Emre sikahın kabsazını kafasına vurmasıyla bayılmıştı.
Bade tiz bir çığlık atmış gözlerinden akan yaşlar hızlanmaya başlamıştı. Emre Bade'ye yaklaştı. Önüne gelen saçı arkasına atıp elinden sertçe kavradı.
"B-baba, baba ne yapıyorsun. Dövecek misin beni. Baba lütfen yapma. Annemin canı çok acımıştı."
Emre üst kata çıkan merdivenlere yönelip kendi odasına doğru ilerledi. "Baba bileğim acıyor" diyen Bade yine umursamıyordu. Odaya girip Badeyi yere fırlatmıştı. Bade yere düşmenin verdiği acıyla inliyordu. Emre kapıya doğru ilerleyip kapıyı kitleyince Bade daha da korkmuştu. Emre arkasını dönüp Bade'ye doğru adım atıyordu.
"B-baba?"
Eğildi Emre ve Bade'nin kolundan tutup yatağa oturttu. Üzerine doğru eğilip elini saçına attı ve okşamaya başladı.
"Ahh benim güzel kızım." dedi elleri hâlâ saçındayken. "Nerden geliyor bu güzellik." Bade rahatsız oluyordu fakat bunu dile getiremiyordu. "Annenin gözünü korkutmam gerekiyor. Ne yapsam sana?" Bade birşey demiyor korku içinde babasına bakıyordu.
"Aklımda birşey var. Ama korkma. Zevk alacaksın. Hatta bunun için geç bile kaldık."
Bade anlamaz gözlerle babasına bakarken dediği cümleyle şoka uğramıştı.
"Çıkar üstündekileri"
"N-ne"dedi korkuyla.
Dişlerini sıktı Emre. "Ben çıkarayım öyleyse" deyip Bade'ye doğru ilerlemesiyle Bade yatakta geri geri gidiyordu. "Ah güzel kızım. Nereye kadar kaçmayı düşünüyorsun." Bade'nin artık gidecek yeri kalmayınca Emre'nin dudağı kıvrıldı. "Anne!" diye bağırdı Bade. Ama annesi duymadı. Emre Bade'nin t-shirt'ünü tutmuş ve ortadan ikiye yırtmıştı. Yarım atlet vardı üzerinde Bade'nin. Ama ona rağmen utanıyordu. Eliyle örtmeye çalıştı.
"Utanma Bade, babanım ben senim." dedi Emre büyük bir pişkinlikle.
"Yapma!" dedi Bade çaresizce. "Babalar kızlarına bunu yapmaz!"
"Üvey baban olduğumu unuttun herhalde güzelim. Bu kadar da aile bağına gerek yok bence."
Yarım atletine uzandığı sırada Bade kolunu ısırmıştı Emre'nin. Acıyla inlerken bir tane şamar vurdu kızına.
"Terbiye vermemiz gerekecek galiba sana, zira baban tam olarak verememiş."
İki kolundan tutup yatağa yatırdı Badeyi. Ve dudağına yapıştı. Bade kurtulmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Kolları onu hapsetmişcesine çıkmasına izin vermiyordu. Utanıyordu. Çok utanıyordu. Gözlerinden 1 yaş damla süzüldü Bade'nin. Bunu haketmemişti. Annesi de bunu haketmemişti. Kaçtığı için abisinden bir kere daha nefret etmişti. Neden onları burada bırakmıştı. Abiler korumaz mıydı? Abiler kendilerinden önce ailesini düşünmezmiydi. Nerdeydi? Annesi ve kardeşi defalarca dövülürken abisi neredeydi? Kardeşi tecavüze uğruyordu ama abisi yoktu. Kim bilir şuan ne yapıyordu. Ama Bade o gün anladı. Abisinden ölesiye nefret ediyordu artık.
Yoktu çünkü. Yaşadığı bu şeyden sonra hiç birşey eskisi gibi olmayacaktı. Ve bunun büyük sebeplerinden biri de abisinin yurt dışına gitmesiydi. Abisinin hıncını onlardan çıkarıyordu babası. Ama affetmeyecekti Bade. Sebep olanları asla affetmeyecekti.Ayy bölümü nasıl buldunuzzz?
Emre'ye rahatça sövme yeri ---->
Bade'nin yaşadıklarını yaşamış olsaydınız nasıl bir ruh halinde olurdunuz, yada nasıl davranırdınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nakavt Sevgilim! +18
Chick-LitDilini dilime sürtmeye başlamasıyla göğsüne vurmam hızlandı. Gözlerimden yaşlar boşanırken titremeye başlamıştım. O ise hiçbir şekilde bunu umursamıyordu. Dilimi dudaklarının arasına alıp sertçe emmeye başladığında tekrardan inledim. 1 dakika boyunc...