Sex med skoland snyggaste tjej

4.4K 13 9
                                    

Del 1

Det måndag och jag vaknar kl 08:30 av att alarmet går igång, jag går upp och sätter på mig ett bar svarta jeans , min tröja är en grå lacoste och sen har jag en fint svart kofta över och går ner till köket och äter flingor. Jag äter flingorna medans jag kollar runt i köket. Väggen är gjord av svart vitt kakel, skåpen de är gjorda av en trä med ett glas i mellan. När jag är klar lägger jag skålen och skeden i diskmaskinen och går mot hallen jag kollar vilka converse jag ska ha. Jag har massa converse i många färger. Till slut sätter jag på mig mina svarta converse och går ut. När jag kommer till skolan ser jag en person och ingen annan för jag glömt att vi har sovmorgon.

Jag går fram och ser att det är Elin (skolans snyggaste tjej) och hon är min klasskamrat hon har blont hår, snygg stor röv och fina bröst som också är stora och hennes kropp är perfekt.

Till skillnad från henne är jag inte populär eller något. Jag går fram och hälsar vi sitter och pratar och hon hade också glömt sovmorgonen. Vi börjar prata om helgen. Hon hade tydligen varit på fest fredag och lördag. Plötsligt fastnar min blick på hennes bröst hon ser det och sätter sig bredvid mig. Hon kollar på mina byxor och ser att jag har störtsa ståndet.

Hej och hoppas ni tyckte om första delen.

Vill ni ha mer så får ni kommentera

Kommentera också gärna vad ni tycker om den

Sex med skolans snyggaste tjejWhere stories live. Discover now