P.:Neee-nézett rám egy pillanatra mivel ő vezetett.
F.:De-néztem előre
P.:De miért?
F.:A volt barátnőm miatt-bekönnyeztem
P.:Ahhj ez olyan szomorú-össze kulcsolta a kezeinket. Az út további része csendben telt.
Otthon, leültem a kanapéra törökülésbe.
P.:Elmondod az évszámot?-ült le velem szembe, megfogta a kezem.
F.:Hát 2014.07.17-én megyszületett a kishúgom, de beteg volt. Így csak 24napot élt és 2014.07.31-én meghalt-bekönnyeztem, megint
P.:Részvétem.
F.:Egyszer láthattam, egyszer fogtam meg a kezét. Be se engedtek hozzá utána.-elkezdtek potyogni a könnyeim. Megölelt.
P.:Nemtudtam, hogy ilyen traumáid vannak-simogatta meg az arcom-És a pontos vessző?
F.:Pár éve volt egy legjobb barátnőm aki kihasznált, a hátam mögött kibeszélt, hogy én dagadt disznó vagyok, meg stb. Tényleg az voltam és megakaartam szabadulni az élettől. Elkezdtem vágdosni magam. Kb egy évig bántottam magam, ezt elmondtam a Bencének akkor ő volt az az ember aki kiállt mellettem. Ő segített lefogyni, meg segített, hogy ne bátsam magam néha még most is nehezen eszek.
P.:Ahhj szerelmem-hozzá bújtam.
F.:Nézünk holnap talit?-fel néztem rá
P.:Igen de ma koncert lesz
F.:Mikor? Hol?
P.:Mezőtúron fél kilenckor-bekapcsoltam onnan ahonnan a Peti szerepel. Jött az a rész amikor tudjátok lelocsolja a csajszi vízzel, mikor a kamera felé fordult mosolyogtam.
F.:Ez nagyon tetszik ez a rééész. Nagyon jól nézel ki-megcsókoltam
P.:Ott vagy itt?
F.:Itt is meg ott is-beleültem az ölébe, úgy vitt fel a szobába. Lerakott az ágyra felém mászott. Megtörtént a magic, akkor élveztünk el mindketten amikor csengettek.
P.:Baszki-gyorsan felugrottam az ágyról, fel kaptam egy bugyit meg egy nagy pólót, lefutottam. Kinyitottam az ajtót.
D.:Szia picúr
F.:Szia Danika-megöleltem-gyere beljebb
D.:Na talán most keltél fel?-leültünk a kanapéra
P.:Ki az szerelmem?-lejött egy alsónadrágba meg egy pólóban
D.:Szevasz tesó
P.:Csövi-leült mellé
F.:Valami innivalót?
D.:Kólát egy kicsit
P.:Baba nekem hozol vizet?
F.:Hogyne, igen-kimentem öntöttem a Daninak kólát, Petinek pedig vizet.
Oda vittem a fiúknak az inni valót, leültem a Peti mellé.
D.:Na amúgy azért jöttem át, hogy tanácsokat kérjek
P.:Legjobb emberhez jöttél-elkezdtem nevetni
D.:Hát Tesó nem rád értettem-nevetett ő is
P.:Azt ne mond, hogy a Fannihoz jöttél?
D.:Hát tetszik vagy nem de hozzá jöttem. Mert azért még is csak nő, meg tudod ezek a női megérzések vagy mit tudom én
F.:Akkor a legjobb embert kerested meg-beültem kettőjük közé-Az Enikőről van szó?
D.:Igen. Tudod mi a kedvenc v..
F.:Tulipán-nem hagytam, hogy be fejezze, egyből rávágtam
D.:Szín?
F.:Fhu talán a citromsárga
D.:Akkor még mesélsz róla?-meséltem róla
F.:Kb szerintem ennyi
D.:Nagyon szépen köszönöm
F.:Nincs mit
D.:Nekem mennem kell
P.:Okés szia
F.:Szia
D.:Sziasztok-elment
F.:Nyújtsd ide egy kicsit a jobb kezed-kiszedtem a gumit a hajamból, ráraktam a fekete hajgumimat a kezére.
P.:Akartam már kérni-oda húzott magához és megcsókolt.
F.:Na megyek öltözni-adtam egy puszit a szájára, felmentem-Jajj nemtudom mit vegyek fel-nézelődtem a szekrénybe-Megvan-kivettem a ruhát, felvettem, megcsináltam a hajamat, sminkemet.
Szettem:Cipő:
Hajam:
Sminkem:
Mikor végeztem csináltam egy képet a tükörnél, kiraktam, lementem.
P.:Nagyon szép vagy baba-megcsókoltam-Na de megyek én is-amíg ő öltözött addig leültem a kanapéra és néztem a telefonom. Tíz perc múlva lejött.
P.:Itt vagyok-felálltam oda mentem hozzá.
Szette:F.:Jól nézel ki-megpusziltam az arcát-Mikor megyünk?-dudáltak
P.:Most-kimentünk, elindultunk. Oda értünk, koncert előtt adtam a Petinek egy puszit, felmentek színpadra.