-כללי-
"אני יודע שזה מפתיע, ליקס. אבל תהיה חייב להקשיב אם תרצה לשמוע את האמת." היונג'ין ניסה להגן על עצמו והושיט את ידיו לכיוונו של הצעיר יותר, מקווה לגרום לו לבוא אליו.
"שיקרת לי?" שאל הבלונדיני בחוסר אמון, מסרב להאמין שזה אמיתי.
היונג'ין הניד בראשו, מכפר על מה שאמר."לא הייתה ברירה, אם היו מגלים שהנסיך מסתובב חופשי בעיר, לא הייתה לי את האופציה לפגוש אותך שוב יותר בחיים. לא רציתי לוותר עלייך, פליקס! לא רציתי. זה היה הדבר היחיד שיכולתי לעשות, ואת זה הסתרתי אפילו מג'יסונג." פליקס פער את עיניו, נזכר במה שהברונטי אמר כמה ימים קודם לכן בשיחה עם אחיו הגדול.
"הוא ברח מהארמון מבלי לספר לי?! אני הולך לרצוח אותו!" קולו של ג'יסונג נשמע מבעד לדלת.
"תרגע, סונגי, אני בטוח שהוא רק רצה להתאוורר."
על מה הם מדברים..?נכנסתי לחדר והשיחה שלהם נעצרה מיד.
פליקס חש פתטיות, איך הוא לא חשב על כך. זה היה יותר מדי ברור.
"למה לא סיפרת לי כלום?! למה כולם חושבים שלהסתיר ממני זה הדבר הנכון?" פליקס עטף את פניו בידיו, בוכה אל תוך ידיו שהיו המחסום היחיד והמוגן שהיה לו. הוא הרגיש חסר אונים.
"אתה צודק. אתה כל כך צודק. זו הייתה טעות להסתיר את ממך. זה כאילו שיחקתי ברגשות היפים והעדינים שלך, ותהיה בטוח שזו לא הייתה הכוונה שלי. בחיים לא הייתי רוצה לשחק בך, פליקס. אתה המלאך הפרטי שלי, זה שאני תמיד נרגע כשאני חושב עליו. ועל המלאך הזה אני לא מוותר בקלות כל כך." היונג'ין הוריד את ידיו הקטנות של פליקס מפרצופו, מוחה את דמעותיו של הצעיר. "תסלח לי, ליקסי. בבקשה." הוא התחנן כמו שלא התחנן אף פעם. אך.. לנער הצעיר היה קשה לסמוך עליו כמו שהיה פעם. ומה עם הבוגר ממנו ישקר לו שוב? הוא לא רצה להיות תלוי בהחלטה הקשה הזאת.
"תבטיח לי, הוואנג היונגין. תסתכל לי בעיניים, ותבטיח לי שאתה תהיה לצידי תמיד. לא תשקר, תרמה, ותזלזל בי. תבטיח שתאהב אותי. אני לא רוצה להיות קורבן כמו תמיד. בבקשה, תבטיח לי." פליקס סיים את דבריו, מביט בבוגר ממנו במבט רציני.
"אני מבטיח." היה הדבר האחרון של היונג'ין לפני שהוא סגר את הפער הקטן ביניהם והתרסק על שפתיו בנשיקה קדחתנית, כאילו חיכה לרגע הזה לנצח. ידו חפנה את הלחי של פליקס, מחזיק אותו במקום בזמן שהוא טרף את הפה שלו. הוא פלט גניחה נמוכה, מרגיש המום לחלוטין מעוצמת הרגשות שלו כלפיו ומהדרך שבה הנשיקה שלו גרמה לו להרגיש. היונג'ין נתן לעצמו לטעום את פיו של הצעיר ממנו ומרים אותו כקואלה.
היונג'ין הכניס את ידיו את תוך חולצתו של פליקס והתחיל למשש את גבו של הצעיר."היונג'ין..." הצעיר גנח, לחייו יותר אדומות מדם.
"אתה רוצה את זה?" שאל היונג'ין, משחרר נשיקות עדינות על לחיו ומצחו של הצעיר ממנו.
YOU ARE READING
כמו שאתה.
Romanceהנסיך -הוואנג היונג'ין- אשר סובל מחלומות על נערה בשם יון שטוענת שהיא האישה שלו. הוא מחפש אחר החופש שלו. הוא לא מבין מה עובר עליו, וככל שהימים קרבים ובאים, טקס הכתרת המלך עשויה להתקיים. כשהוא חושב שהכל כבר אבוד, הוא מוצא את -לי פליקס-.