Nereye gitmek istiyorum ki ?
Nereye gidebilirim ki ?
Sürekli gitmek istemek de, bir yerde, hiçbir yerde olmak istemek değil mi ?Olabileceğim bir yer kaldı mı !
" Hiçbir yerdeyim..."...............................................................................
Depresyon , bunalım ...
Farkına varmadan hafif ama günden güne daimi bir keyifsizliğin içine sürükleniyorum . Depresyon değil , daha çok melankoliye duyduğum ilgiydi ; elimde küçük bir gezegen misali evirip çeviriyorum , çizgi çizgi gölgeler var üstünde , inanılmayacak kadar mavi , yeşil ,mor... Bu bir bunalımdı ve öz farkındalığımın bedeli olarak hayatıma sunulmuştu .
Öyle günlerim geçti ki etrafımda küçük bir hareket , en hafif bir ses bile istemedim . Tam tersi kendimi insanlara ve en çok kendime açarakta bu bunalımı renklendirmeye çalıştım ama üstü kapatılan her acı gün yüzüne çıkmak için an kolluyordu . Ne zaman nerede oturup ağlayacağımı kestiremiyordum . Biri gelse aldatıldığım için ağlıyorum demezdim . Çünkü ben de tam olarak neye ağladığımı bulamıyordum .
-" Depresyonda değilsin Bade!"
Akının yattığı yere gittiğim günün üzerinden 2 hafta geçmişti . O günden sonra kendimi odama kapatmıştım ve Narin bu durumdan epey şikayetçiydi . 7/24 stajda olduğu için çok gelmiyordu , ki ben de onu işinden ettiğim için daha çok bunalıma giriyordum . Gelmemesi benim için daha iyiydi .
-" Depresyondayım !"
-" Değilsin işte kızım hem şuna depresyon falan da demememiz gerekiyormuş ."
Narin elinde tuttuğu burgerleri makyaj masasının üstüne koyup yatağıma oturdu .
-" Ne dememiz gerekiyormuş ."
Bir kaç saniye düşünüp yüzünü buruşturdu . Elini 1 şeklinde yaparak " Bir dakika bekle " dedi . Yataktan hemen kalkıp sandalyeye attığı ceketinin cebinden küçük bir not defteri çıkardı . Not defterinin üzerinde ki kalemi defterden ayırıp yanıma oturdu . Ağzıyla açtığı kalem kapağıyla bir hayli komikti .
Ne yapıyordu bu deli kız ?
-" Bir dakika hemen buluyorum ."
Not defterinin içi o kadar doluydu ki aradığı şeyi bulması 4-5 dakikasını almıştı . Ben " Sıkıldım artık" demeye başlayınca eliyle bir yapıp beni susturuyordu . Bu olay 5 dakika içinde en az 10 kere tekrarlandı !
-" Heh buldum . Bak şimdi ben böyle şeyleri pek sevmem o yüzden not tutayım dedim. "
Yerinde bağdaş kurup rahat bir pozisyon aldıktan sonra bıkkın gözlerle Narini izledim . Boğazını temizleyerek o yüzyılın konuşmasına başladı .
-" Öncelikle Anksiyete dediğimiz şey sıkıntı , depresyon dediğimiz üzüntü ve panik atak dedikleri şey de korku duygusudur . Okul fobisi deme okul korkusu de . Anksiyete deme insani sıkıntılarım var de . Depresyona girdim deme depresif günler yaşıyorum de . "
Elinde ciddi ciddi tuttuğu kağıdı okuyordu . Bir anda aklına bir şey gelmiş gibi kafasını kaldırdı .
-" O zaman suçu kendimizde aramamamız gerektiğini de söylüyor . Serpil şey de demişti şimdi cümleyi tam hatırlamıyorum ama sen anla . Kendinize depresyon teşhisi falan koymadan önce , çevrenizdekilerin aşağılık insanlar olmadığından emin olun ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANİLYA +18
القصة القصيرة-" Elinde ki yüzükle birlikte benim altıma yatamazsın küçük hanım..." Sağ elimde değerini yitirmiş yüzüğümü çıkarıp bar tezgahına koydum . Akına son vedamı içimden yaparken Savaş çoktan dudaklarıma gömülmüştü ... ๑๑๑...