~глава 1~ Дівчино, ви хто?

13 3 0
                                    

- Що в тебе, Маш? - запитала жінка, зайшовши до моргу.

      Вона поспіхом накинула на себе білий халат з написом позаду ,,ОСА''.

- Знову нічого, - тяжко зітхнула блондинка, знявши чорну тканину з трупа, аби полковник змогла побачити, з чим матиме справу - Те ж саме, що і з іншими. Деякі її кістки ніби викручені, і невміло поставлені назад, але ні слідів фізичного насильства, ні слідів того, що жертва опиралася немає. Я не знаю, за що й ухопитися. Навіть точного часу смерті не можу визначити. До того ж, під нігтями не знайдено будь-яких часточок, невже вона не намагалася врятуватися, чи хоча б захиститися? - кивнула на вбиту Небесна, знову приречено зітхнувши.

- Не намагалася, тому що просто не встигла. - почувся жіночий, м'який голос з боку дверей.

На зухвалу заяву обернулися Ольга та Маша.

- Дівчино, ви хто, і як сюди потрапили? - зі сталевими нотками запитала Косач.

- Я спеціаліст із Лондона, і знаю як вбито всіх ваших жертв.

*   *   *  *  *

Три жінки зайшли в кабінет на збори оперативників.

- Я Елісон Візлі.... - представилась новоприбула рудоволоса дівчина, та її перебив брюнет:
- Візлі? Прямо як в Гаррі Поттері?

- Стасік! - шикнула на хакера Ольга.

- Уяви собі. - з ледь помітним докором відповіла Еліс.

   Раптом в кабінет влетіли (в переносному сенсі😅) двоє людей.

************************************

Ось така перша коротенька частинка.... Якщо вам сподобалась, то поставте зірочку 🥲  Я приймаю критику, але в більш м'якому вигляді, тож пишіть, чого очікуєте, і вказуйте, будь ласка, на мої помилки.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Такого не буває!Where stories live. Discover now