5.Kapitola

6 2 0
                                    

Rozprávač : Raz Pete sa prechádzal po ulici a začal rozmýšľal dosť hlboko 🧐 nad niečím čoho v srdci trápilo možno detstvo alebo niečo iné ale on sám na niečo prišiel . Že čo bude vlastne robiť a ako sa tomu postavý celej situácii ktorú jeho blízkosti zaživa , mal by niečo zo sebou robiť .

Pete Walker : Akurát som zaujatý v mojích myšlienkach čo bude správne začať ako sa tomu postaviť ,, lebo nemal som ani tucha" 😀.
Vždy niečo rozhoduje svojom skutku či budem mať vôbec šancu .
Nič má vôbec nenapadá možno treba urobiť pár výnimiek , aby som si uvedomil čo fakt vlastne chcem .

Rozprávač :  Prišiel ďalší deň písal sa už rok 2018 kedy riadne nastúpil do práce a uvidí nových ľudí 🤔😄 . Dúfal že budú tam dobrý ľudia ale počase sám uvidí .

Pete Walker : Paráda v práci bolo super akože NeMetro 2033 obchod ako lusk Banger
všetko čo som sa naučil už som to vedel poslepiačky 😁 mal som najlepší učiteľov niekedy som im urobil nervy 😞 čo som zas spackal ale niekedy ma pochválili že viem veci napravovať všetko bolo také rýchle ale držal som sa dlho .

Pete Walker : Ako ubehli roky tak som si našiel super kamoša , napr sme nemali radi 😕 ako kamaráti myslím ale po čase sme zbehli niekam si sadnúť , do kŕčmi neďaleko keď sme pri sebe byvali a dať si pekné čapované pivo 👌🏻🍻 akože neskončili u jedného hej to si akože mali sme vydrž 😁 a tak mi povedal aj meno ako sa volá - Lucas Silver : No čo ? Pete ešte
dáme jedno pivo lebo doma má čaká manželka , a nechce aby som vypadal ako handra 🙃 asi ma chápeš ?

Pete W : Jasné veď čo dobre sme sa porozprávali dali sme si veci dokopy ako normálny ľudia nie ! Veď treba sa aj odreagovať  sa nemusíme myslieť na prácu alebo na niejaké iné veci  dať to bokom .

Lucas S : Ja som stebou spokojný si úprimný človek povieš narovinu očo sa jedná aký je problém a tak neskrývaš tajomstvá , hneď to ide von z teba . Ak tak môžme niekam ešte ísť ale nabudúce hej lebo teraz som kúsok chytený a manželka bude zúriť 😅 poznáš ženy aké sú keď si pod parou .

Pete W : No nepoznám ženy lebo som nemal ešte vzťah poriadný ale raz určite poznám stačí keď prídem domov a moja mama Soňa W bude zúriť že ty si zas pil 🤨💀😁😡🤬 toto ti bude stačiť nie .

Lucas S : Jasné že hej pome domov tak čau kámo .

Pete W :  Čau a veľa šťastia doma 😤 .

Hmm  dosť som nepísal ale pracujem v robote   a nemám čas na mojej knihe ale dajte hlas alebo koment budem rád .

🫡🤜🏻🤛🏻🕊️

Príbeh o vojakovi čo sa chcel stať nesmrteľným { pozastavené } Où les histoires vivent. Découvrez maintenant