3.0

627 46 80
                                    

"Umarım kaynanan annem, görümcen de kardeşim Lena'dır..." duyduğum hafif çatlak ve boğuk sesle irkildim. Cengo uyanmıştı!

"Cengo! Allah'ım uyandın!" dedim yüksek sesle Cengo hafifçe yüzünü buruşturdu. Çok yüksek sesle konuşmuştum.

"Ay pardon heyecan yaptım," dedim normal sesimle Cengo küçük bir tebessüm yolladı. "İyisin değil mi? Canın acıyor mu? Ağrın sızın var mı? Ay neden soruyorum ki doktoru çağırıyorum." elimi kavrayan elle gidemedim. "Yavrum sakin ol, iyiyim." 

Yavrum dediyse kesinlikle iyidir.

Yutkunup devam etti, uzun süre konuşmadığı için konuşmakta zorlanıyor gibiydi. "Başkomiserim nasıl?" babamı sorduğu için şaşırmıştım. "Omzundan vurulmuş Cengo, Allah'tan ciddi bir şey değil... İkinize de bir şey olmadı, çok şükür. Sen, neden babamı sordun ki?"

Babamın iyi olduğunu duyduğunda yüzünde oluşan rahatlama oldukça barizdi. "Başkomiserim benim yüzümden yaralandı bir nevi... Bir anlık dikkatsizliğim yüzünden vuruldum, beni korumak için köşeye itti o sırada o da vurulmuştu. Bilincimi kaybettiğim için net hatırlamıyorum. Ona bir hayat borçlandım."

Babam ve sevdiğim adamı aynı anda kaybedebilirdim... Cengo'yu sevdiğimi kabullenmiştim. Basit bir hoşlantı değildi.

"Çok şükür ikinize de bir şey olmadı. Ben doktoru çağırayım." dedim tebessüm ederek kapıya doğru adımladım ve aklıma gelen şeyle hince gülümseyip arkamı döndüm. "Ve evet umduğun şeyde haklısın." arkamda şaşkınlıkla ağzı açık kalan Cengo'yu bırakarak kıkırdadım. Hızla kapıyı kapattıp kaçtım.

Beyza: Cengoooooo nasıl oldunnnnn???

Cengo'm: İyiyim yavrumm, daha kaç kere söyleyeceğim. Gerçekten bayağı iyiyim.

Beyza: Uzanıp dinleniyorsun dimii? Doktor hareket edince dikkatli ol demişti.

Cengo'm: Yok hareket etmiyorum. Sakince uzanmışım. Çok sıkıldım ama sana söz verdiğim için yerimden kalkmıyorum.

Beyza:

Beyza: İninmiyirim.

Beyza: Dur Lena'ya sorayımm, ben endişelenmeyeyim diye iyiyim dediğini bilmiyorum sanki.

Beyza: Hıh.

Cengo'm: Sor yavrum sor. İçin rahat edecekse sor.

Beyza: Lenaaa ne yapıyorsun?

Lena: Cengiz'in başında nöbette duruyorum bebek sen?

Beyza: Aynı ben de babamın yanında oturuyorum. Cengo nasıl?

Lena: Ay iyi çok şükür, hatta uslu uslu oturmuş koltukta kalkmıyor. Çok şaşırdım, normalde yerinde durmaz. Oturmaktan sıkılır. Şimdi kalkmıyor.

Beyza: Ehehhehehehe:)

Beyza: Tamma Lena çok tişikirler muahhh

Lena: Ne yaptım ayoll her zaman;)

Lena: Muahh💖

Beyza: Canım Cengo'm yaa yerim seniiii.

Beyza: Aferin uslu uslu otur.

Beyza: Kendimi çocuğunu tembih eden anneler gibi hissediom 😞

Cengo'm: Ekdjwjjdjsjdjejd

Cengo'm: Öyle gibi oldu Beyza'm.

Cengo'm: Lena senden bahsediyor...

Beyza: NE DİYİİİ

Cengo'm: Seni çok sevmiş, içi ısınmış, çok hoşuna gitmişsin. Sürekli anneme övüyor...

Cengo'm: Beni zaten evlendirmeye çalışan annemin gözünde ideal gelin adayı oldun yavrum...

Beyza çevrim içi...

Beyza görüldü...

Beyza çevrim dışı...

Beyza çevrim içi...

Beyza: Bir bayılıp geldim iyiyim.

Beyza: Ayyy Lena'mm çok dadlıı, bir de beni övüyor kaynanama canım görümcem.

Cengo'm çevrim içi...

Cengo'm yazıyor...

Cengo'm görüldü...

Cengo'm çevrim dışı...

Lena: Ne yazdın abime transa girmiş gibi telefon ekranına sırıtarak bakıyor dkkdkdkdkkwkdksk

Beyza: Ben olduğumu nereden biliyorsun ki?

Lena: Bir tek seninle konuşurken çenesi ağrıyacak kadar sırıtıyor da ondan:)

Beyza: Yiaaaaaaaaaaaaaa

Şöyle minik bir bölüm...

Kocamaaaaan öptüm sizlerii😽💖

BAŞKOMİSERİN KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin