- فريد وهو ينظر إلي سما هي دي صحبتك ؟
سما بخفوت :: اه هي !
هويدا بخوف للممرضه :لو سمحتي هي ليه محصيتش لحد دلوقتي ؟
الممرضه : متخفيش ,الدكتور ادها مهداء عشان كانت منهاره، وهتفوق الصبح تقدروا تتفضلوا وتيجي بكرا الصبح '
هويدا : لا أنا مش هسيبها لوحدها هفضل معاها ؛
سما بحزن: خلاص احنا هنمشي ونجيلك الصبح يلا يا أبيه "
سما وهي تنظر الي فريد وتلكزه بيدها : أبيه فريد, يا أبيه، لكن أين أبيه لقد تاه فريد ف هذا الملاك" النائمسما بصوت عالي : أبيه فريد روحت فين ؟!
فريد بتوهان : هاا ، لا ابدا اصلي تعبان من السفر ،
حمحم فريد وقال : احمم يلا يا سما 'خرج فريد وسما وجلست هويدا ع الكرسي وهي تضرب كف ع كف ؛ ماله ده ربنا يشفي ؛
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،ف منزل اللواء احمد الصياد
جفا النوم عيون فريد واخذ يتقلب ع فراشه وكأنه ينام ع جمر من النار زفر بحنق وقام الي الشرفه وهو ينفخ دخان سيجارتهفريد بفضب وعصبيه : ف اي مالك اول مره تشوف واحده دي كانت نايمه امال لو صاحيه ولا بتتكلم
ليشد فريد شعره الي الخلف بغضب وحنق :لا في حاجه غلط أنا بشوف الواحده عريانه ومش بتهز مني شعره تيجي حتة العيله دي وتعمل فيا كده !!
ليخرج هاتفه ويقول : بقلك اي اسبقيني ع الشقه حالا !!
ويغلق الخط دون الاستماع الى الطرف الآخر "يخرج فريد عند سيارته يري أخيه عمر يتارجل من سيارته "
عمر بضحك :عمي وعم عيالي ع فين كده ؟
فريد باستعجال : ياخي الواحد مش عارف ينام ف السرير اللي فوق ده رايح شقتي ,
عمر بغمزه : مش عارف تنام عشان مفيش معاك حته كده تدفيك !
فريد بوقاحه : انت كنت فين يا ع*ص وجاي شعرك مبلول كده '
عمره بغمزه : من عند حور هكون فين يعني أنا غلبان' هي واحده وبس ويلكزه ف كتفه مش زيك يا دنجوان !
يرفع فريد حاجبه الأيمن : غلبان ! اه وانت جاي من عند خطيبتك شعرك مبلول !
فريد بغمزه :عمر هو بابا وماما حور فين "تمتم عمر : الله يفضك يا بعيده ؛ احم موجودين عايز منهم حاجه ''
فريد وهو يصعد السياره : لا هعوز ايه كفايه انت يا معلم !
عمر بصوت مرتفع : طب يا كبير الحق الحته بقا '
ينطلق فريد بالسيارة ويذهب عمر الي الداخل "
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ف شقه فريد
يدخل من باب الشقه" يجد مايا تجلس ع الاريكه وهي ترتدي قميص' نوم شفاف مثير يظهر اكتر ما يخفي ،تستقبل مايا فريد وهي تلقي نفسها ف احضانه فيمسكه فريد من شهرها بقوه وعنف !
أنت تقرأ
عندما يعشق الشيطان
Romanceهو وبكل اختصار شيطان وقح ،، لا يفرق بين الحلال والحرام ،،بين الصح والخطا ،،نسوانجي درجه اولى ،،مغرور جدا ،، متملك قاسي لا يعترف بالحب ،،النساء بالنسبه له للشهوه فقط لا غير ،، ماذا يحدث عندما يلتقي بيها وهي الخجوله البريئه التي لم يعرف الحب طريقه لقل...