کوڕ١:ئاییی حوایە ئەو ناوازەبوو بینیتان باڵاشی زۆر درێژ نەبو زۆر کورت و وردیلەبوو دەبێت تەمەنی چەند بێت؟؟؟؟
ماری:ئەو بکوژە تەمەنی20ساڵە وە ئێوە چیەکەن لەدەرەوە و بۆ لەقوتابخانە نین؟؟؟؟
کوڕ٣:سڵاو خانمەکەم ئێمە ڕامان کردوە وە چۆن دەزانیت تەمەنی 20ساڵە
ماری:من ئەو بکوژەم(بەئاسای)
کوڕ٢:هههههههـ گاڵتەیەکی جوان بوو(بەگاڵتەجاڕی)
ماری:بۆچی درۆبکەم من ئەوم ئەوەتا من هەمان باڵا و هەمان دەنگم هەیە وە من زۆر بەجدیشەوە دەڵێم ئەوم هیچ دودڵی یان درۆیەک لەدەنگم دا دابینن؟؟؟(بەجدیەوە)
کوڕ٤:واتا تۆ ئ.ئای خوایە تۆ زۆر زۆر جوانی(بەشۆکەوە)
ماری:دەزانم جارێکی تر دەربچن لەقوتابخانە لەناوتان دەبەم دەبێت بخوێنن(لەوێ چوو )
خۆپیشاندانێکی بینی لەدژی کچی بکوژ چونکە وەتە جێی مەترسی بۆ لەندەن و کچان و کوڕانی لەندەن تەنانەت بیاوە بیر و ژنە پیرەکانیش دەترسن لەو بکوژە کچە ماری دەستی لەمۆبەکەی دا و نوسراوێکی گەورەی هێنایە سەر شاشەکان
﴿سڵاو لەخەڵکی لەندەن من "کچی بکوژم"ئەگەر هەرئێستا ئەمناوە چۆڵ نەکەن بەیەک کلیکی من ئێرەدەتەقێنمەوە تا پێنج دەژمێرم یەک دوو سێ چوار پێنج﴾
هەموان چۆڵیان کرد کوڕەکان هاتنەوە لای ماری
کوڕ١:بۆچی وات کرد؟؟؟؟
ماری:ڕێگا نەبو بۆئەوەی بچمە زانکۆ بۆیە وام کرد هەرخۆی بەتەما نەبووم بیتەقێنمەوە بەڵام ئەمانە کەرن دەی منەڕۆم(چوە ناوەوەی زانکۆ)
کچ١:بەڕاستی زۆر ترسناکە ئەم بکوژە
کچ٢:وایە بەڵام دەڵێن ئەو کچە باڵای بچوکە وە تەمەنی لە20کاندایە دەبێت کێبێت؟؟؟؟
کچ١:بەڕای من ماریە(سەیری ماریان کرد کە دور لەهەموان دانیشتوە و کتێبەکەی دەخوێنێتەوە)
کوڕ١:بەڕای من وانیە ئەو کچێکی زۆر بێکێشەیە ئەو تەنانەت ناتوانێت خۆشی بپاریزی جا وەرە کەسێک بکوژێ (بەنهێنیەوە کڕاشی لەسەر ماری بوو)
کچ٣:خۆشەویستم شەیتانەکانیش پێشتر فریشتەبون
کوڕ٢:من ئەو ماریەم بەدڵە (بەمەستی سەیری دەکرد)
کوڕ٣:ههههـ هەموو زانکۆکە کراشی لەسەر ماری هەیە و ماریش حیساب باباوکیشی ناکات و تەنها خەریکی وانەکانیەتی و کێتێبەکەی دەستی تیەتی و نوسینی زانیاریە ببینن ئێستا زانیاری دەنوسێنەوە(ئاماژەی پێدا و ماری زانیاری لەسەر تاوانەکان دەنوسی و کوڕێک چوە لای)
أنت تقرأ
هەژاندنی لەندەن
Fantasy؟؟:بۆوات کرد؟؟؟؟ ؟؟:حەزم کرد(بەخەندەوە) ؟؟:لەکێ دەکەیت؟؟؟؟ ؟؟:لەباوکم لەساڵی1985کە لەندەنی هەژاند منیش لەسەر ڕێچکەی ئەو لەساڵی2024دوبارە لەندەنم هەژاندەوە(بەلادەری)