Barış antrenmandan sonra evde dinlenirken telefonuna bakıyordu. Bir an, İlkin'in Instagram hesabına girip fotoğraflarına bakmaya başladı. Birkaç fotoğrafı incelerken, yanlışlıkla "takip et" tuşuna basmıştı.Barış: "Kerem... Kerem... Lan Kerem!"
Kerem: "Ne oldu gerizekalı, ne bağırıyorsun?"
Barış: "Ben bir şey yaptım."
Kerem: "Ne yapmış olabilirsin ki bu kadar bağıracak?!"
Barış: "İlkin'in Instagram'ına bakıyordum... Sonra şey oldu... Onu takip etmeye başladım."
Kerem: "Ne ne?! Ne yaptın?! Bütün sosyal medya artık sizin hakkınızda konuşacak. Herkes artik İlkin'in yengemiz olduğunu biliyor!"
Barış: "Ya, sosyal medyayı hiç düşünmedim ki... İlkin'in fotoğraflarına bakıyordum, çok güzeldi. Sonra bir baktım, yanlışlıkla takip etmişim."
O sırada İlkin, evde Elif ve Hande ile oturuyordu. Telefonundan bir bildirim sesi yükseldi ve ilkin aniden bağırdı:
Elif: "Kızım, ne oldu? Niye bağırıyorsun? Ödümü patlattın!"
İlkin: "Barış, resmen beni takip etmeye başlamış!"
Hande: "Oha! Hiç mi sosyal medyadan korkmuyor mu bu çocuk?!"
Elif: "Tabii bizim kızı görünce aklı başından gitmiştir!"
İlkin: "Ben de şok oldum
Korkuyordu biraz, ilkin ne yapsa ,belli bir tayfa en ufak hareketini linçliyordu."
Elif: "Kızım, neyden korkuyorsun? Takip etti diye evlenecek değilsiniz ya. Mesela ben Brad Pitt'i takip ediyorum yıllardır, hâlâ evlenmedik."
İlkin: "Bilmiyorum, biraz erken gibi geliyor. Biz daha hiç buluşmadık bile. Biraz görüşseydik birbirimizi tanısak, belki daha farklı olurdu."
Hande: "Kızım, yarın sorarsın neden takip etti diye. Bu kadar kafana takma. hem bak bakayım sosyal medya fark etmiş mi?
Elif: ohoo fark etmezler mi yorumlara bak.
@cimbombombom: yenge sen kanat oynar mısın? Bizde kanat eksik, valla sana ihtiyaç var!"
@MagazinFaresi: Oha, resmen Barış ve İlkin birbirlerini takip ediyor! Bu iş ciddi galiba!"
@CiroHayrani: Bizim yerli Ciro olur mu acaba? Hem anne hem baba Karadenizli, tam kanatlık genler var!"
@istifaedinartik: Yenge, ben gördüm voleybolda başkanı transfer için zorlamışsın. Allah'ını seversen futbolda da zorla be!"
@ilkinkaptan: İlkin yenge değil ki, Barış sonradan geldi. Barış enişte.
@CimbomDelisi: Allah aşkına lütfen ayrılmayın, bir şey olmasın! Barış'ın hasta bile olmaması lazım. Hasta olduğun an küme düşeriz, depresyona girdiğin an küme düşeriz. O yüzden evlenir misiniz, çocuk mu yaparsınız, ne yaparsanız yapın!"*
Ertesi gün stadyumda Barış, İlkin'i gördü ve biraz çekingen bir şekilde yanına yürüdü. Heyecanlıydı:
Barış: "Günaydın İlkin. Şimdi sen kesin 'Bu çocuk beni takip etti, salak mı bu?' diye düşüneceksin... Ama öyle değil! Aslında ben senin fotoğraflarına bakıyordum. Şey, yani, sapık değilim yanliş anlama. Sonra elim değdi takip butonuna, ama çıkmadım. Rahatsız oldun mu olduysan çıkabilirim?
İlkin: "Merhaba, günaydın. Şaşırdım biraz, ama rahatsız olmadım, kızmadım da. Ama dünden beri Twitter'da herkes bizi daha çok shipliyor. Gördün mü bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nar Tanem (İlkin & Bariş)
Roman d'amourGüzel gözlüm nar tanem Al canım senin olsun Beni öyle çok sev ki Herkesin aklı dursun Bülbül senden öğrensin Gülü mutlu etmeyi Hasret ateşi sönsün Leyla Mecnun aşk görsün İlkin, Türkiye Kadın Milli Voleybol Takımı'nın yükselen yıldızı olarak, kariye...