Berzan güne gözlerini açmış yanında yatan güzeller güzeli karısını seyrediyordu. Arjini uyandırmak adına seslenmeye başladı..
" Arjin, güzelim hadi kalk bugün düğün günü hadi"
" 5 dk daha lütfen"
"Olmaz güzelim hadi bebeğim kalk giyinip inelim "
Arjin, Berza'nın ısrarları üzerine yataktan kalktı ve dolaba doğru yöneldi ve üzerine giyecek bir kaç birşey alarak banyoya girdi.
Berzan da üzerine giyecek kıyafet alarak giyinmeye başladı. Arjin banyodan çıkıp makyaj masasına oturdu ve hafif bir makyaj yaparak Berzan ile aşağı indiler.
( şuan bulundukları yer Karahisar konağı)💫
Konakta kahvaltı yapılmış erkekler işlerine gitmiş kadınlar ise bugün ki düğün için hazırlıklara başlamıştı.
Düğün Arslanbey konağında olacaktı
Bundan dolayı konak köşe bucak temizlenmiş etraf düğün için süslenmiş ve ikramlıklar hazırlanmıştı.Kızları hazırlamak adına kuaför gelmiş ve üç kızımızıda hazırlamıştı. Selin şimdiden çok heyecanlıydı.
💫
"Deniz hadi oğlum gel artık "
" Yavv geldim baba geldim"
Deniz son olarak kravatını takmış ve gelinini almak için ailesi ile yola çıkmışlardı . Deniz hem çok heyecanlı hem de çok mutluydu Selini gelinlikle görmek için can atıyordu .
💫
Selin odada Arjin ile duruyordu.
Kapının açılması ile içeri Arjinin babası, abileri ve annesi girdi hepsi selini kendi ailesinden görürdü ve severlerdi.
Selinin kuşağını bağlamak için Mehmet bey yaklaştı ve üç kere kuşağı geçirdikten sonra sonuncuda bağladı ve dudaklarından bir kaç cümle döküldü." Selinim güzel kızım bilirsinki seni Arjinden ayrı tutmam sende benim kızımsın bundan ötürü olurda gittiğin yerde mutlu olmazsan olurda pişman olursan benim kapım sana her zaman açık kızım çık gel ben sana kol kanat gererim, kapıdan çıkamadın mı uçarak gel kanatlarını kullan kanatlarını mı kırdılar o vakit ben sana kanatta olurum inşallah hep mutlu olursun kızım"
Mehmet beyin dedikleri gözleri doldururken Selinin dediği ile herkes dumara uğramıştı.
" Sağol baba"
Mehmet bey hem sevinmişti hem de üzülmüştü bu dediğine.
Kapının çalması ve dışarıdan gelen davul zurna sesleri ile içerideki hüzün dağılmış yerini mutluluk ve heyecan almıştı.
Kapı açılmış damat ve ailesi içeri gitmiştiler .
Selin ise Mehmet bey eşliğinde merdivenlerden aşağı inmişti.
Mehmet bey ikinci kızını vermeden önce Denize bir kaç sözde bulundu.
" Kızım sana emanet evlat onun gözünden düşecek tek bir damla olursa senden bilirim anetime sahip çık"
" Merak etmeyin Mehmet amca emanetin emanetimdir, gözün gözümdür, gözünden akacak dek bir damla bile mutluluktan olacak buna emin ol"
Diyerek sözü noktaladı Deniz ve Selini alarak kapıya doğru gitti abisi Berzan ise karısı ile ilgileniyor ona iltifatlar yağdırıyordu.Selin herkesle vedalaşmış ve Arslanbey konağına doğru yola çıkmışlardı.
💫
Düğün yerine gelen çift kendileri için ayrılan masaya oturmuş ortada oynayanlara bakıyorlardı.
Arjin ile Berzan ise dans müziğinin çalması ile ayağa kalmış ve dans etmeye başladılar, Selin ve Denizde masalarından kalkarak dansa başlamışlardır.
Zaman hızla geçiyordu şimdi ise takı merasimi başlamış Selin adeta ayakta duran altın vitrini gibiydi takı töreni son hızla devam ederken Arjin ile Berzan kendince konuşuyorlardı lakin Arjinin içini bir sıkıntı kaplamıştı.
Arjin bunu düşünürken konağın kapısı açılmış içeriye ise kimsenin beklemediği bir kişi gelmişti Berzan bu kişiyi görünce sinirlenirken misafirler şok içinde gelene bakıyordular...Sizce gelen kim?
Berzanın bu kadar sinirlenme sebebi ne?Düşünce ve yorumlarınızı mutlaka yazın
Oylamayıda unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionBir berdelle kimlerin hayatı kurtulacak? Bir berdelle kimlerin hayatı cehennem olacak? Her hikâye mutlu sonla mı biter?