𝙌 : 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙡𝙖𝙨𝙩𝙞𝙘 𝙨𝙪𝙧𝙜𝙚𝙧𝙮, 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙞𝙩'𝙨 𝙣𝙚𝙘𝙚𝙨𝙨𝙖𝙧𝙮 𝙤𝙧 𝙣𝙤𝙩?
𝘼 : 𝙋𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙞𝙩'𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙞𝙛 𝙞𝙩'𝙨 𝙣𝙚𝙘𝙚𝙨𝙨𝙖𝙧𝙮 𝙤𝙧 𝙣𝙤𝙩,
𝙄𝙩'𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙞𝙩 𝙤𝙧 𝙣𝙤𝙩.𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙞𝙩 𝙣𝙤𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄'𝙢 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮, 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙄'𝙢 𝙗𝙖𝙧𝙚𝙡𝙮 𝙖𝙫𝙚𝙧𝙖𝙜𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙄 𝙙𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙢𝙮𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙞𝙧𝙧𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙩'𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙨𝙘𝙧𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙤𝙬 𝙪𝙜𝙡𝙮 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡.
𝙄 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙜𝙤𝙙 𝙝𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙩𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙜𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢𝙨𝙚𝙡𝙫𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙮 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙮 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙮 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙𝙖𝙧𝙙𝙨.
𝘼𝙣𝙙 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙚𝙫𝙚 𝙞𝙣 𝙜𝙤𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡𝙡𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙖 𝙨𝙠𝙮, 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙚𝙖, 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙪𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙏𝙧𝙚𝙚𝙨.
𝘼𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙙𝙤 𝙞𝙩 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙙𝙤 𝙞𝙩.
𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙩'𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙤𝙬𝙣 𝙘𝙝𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙤𝙬𝙣 𝙬𝙞𝙨𝙝 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨, 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙤𝙬 𝙞𝙩 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙗𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝, 𝙩𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙗𝙚 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙛𝙤𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙤 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙚𝙩 𝙖𝙨𝙩𝙤𝙣𝙞𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙗𝙮 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙤 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙥𝙤𝙚𝙢 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙤𝙬 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚, 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙄 𝙖𝙘𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄 𝙙𝙤𝙣𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙙𝙤 𝙛𝙚𝙚𝙡.
𝘼𝙣𝙙 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙙𝙤 𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧, 𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙤𝙧 𝙝𝙪𝙨𝙗𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙣𝙤𝙩 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙞𝙩'𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙬𝙝𝙤 𝙖𝙧𝙚 𝙪𝙜𝙡𝙮 𝙖𝙨 𝙛*** .
𝙎𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙮 '𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙮 𝙡𝙞𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙤𝙛 𝙗𝙚𝙝𝙤𝙡𝙙𝙚𝙧' 𝙨𝙤 𝙞𝙛 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙪𝙜𝙡𝙮 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙 𝙞𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙬𝙝𝙤 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙪𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩.
𝙎𝙝𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩𝙨 𝙩𝙤𝙤 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙞𝙩!!
YOU ARE READING
My 3am Ted Talk
Randomwelcome to my 3am ted talk where we gonna talk about some important and too much important thing, so i hope you share your thoughts too :)